Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСавчук, Ксенія Дмитрівна
dc.date.accessioned2023-02-03T10:15:21Z
dc.date.available2023-02-03T10:15:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6536
dc.description.abstractНа нашу думку реалізація професійного стандарту «Вчитель початкової школи » передбачає реалізацію фахівцем трудових функцій: здійснення та планування освітнього процесу; підтримка навчання й забезпечення, виховання, розвиток учнів в освітньому середовищі та родині; створення освітнього середовища; професійний саморозвиток та рефлексія; проведення педагогічних досліджень. Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив загальнодержавне моніторингове дослідження якості початкової освіти. Вона присвячена проблемі булінгу в початковій школі та продовжує розпочатий у попередній частині звіту (Передумови та результати навчання) аналіз контексту, який впливає на успішність учнів початкової школи. Виходячи з виконанням професійних функцій виокремимо основний аспект підготовки майбутніх вчителів початкової школи до різних проявів насильства в роботі з дітьми молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ РІЗНИХ ПРОЯВІВ НАСИЛЬСТВА В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу