Показати скорочений опис матеріалу
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЙ
dc.contributor.author | Сумарюк, Діана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T10:23:48Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T10:23:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6537 | |
dc.description.abstract | Серед основних завдань реформування освітньої системи України визначено проблему інтелектуального та соціального розвитку молодших школярів, ініціативної особистості, яка здатна реалізувати себе в житті, бути успішною та сприяти розвитку суспільства. Зазначений аспект актуалізується у процесі оволодіння молодшими школярами ключовими компетентностями, однією з яких є соціальна компетентність. Соціальна компетентність характеризує особистість, що володіє навичками соціальної поведінки, яка відкрита до суспільства, готова до сприйняття соціальної інформації та виявляє бажання пізнавати оточуючий світ. Засвоєння стратегій соціальної поведінки в молодшому шкільному віці, може стати фундаментом для розвитку повноцінної особистості. У початковій школі проблема формування соціальної компетентності реалізується під час вивчення всіх навчальних предметів. Зокрема уроки дизайну і технологій також збагачують процес формування соціальної компетентності молодших школярів в умовах початкової школи. Проєктно-технологічна діяльність, як провідна на уроках дизайну і технологій, дає можливості учням розв’язувати реальні життєві питання, безпосереднього контактувати учням між собою, з метою створення корисних та естетичних виробів у партнерській взаємодії. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЙ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету