Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСумарюк, Діана Василівна
dc.date.accessioned2023-02-03T10:23:48Z
dc.date.available2023-02-03T10:23:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6537
dc.description.abstractСеред основних завдань реформування освітньої системи України визначено проблему інтелектуального та соціального розвитку молодших школярів, ініціативної особистості, яка здатна реалізувати себе в житті, бути успішною та сприяти розвитку суспільства. Зазначений аспект актуалізується у процесі оволодіння молодшими школярами ключовими компетентностями, однією з яких є соціальна компетентність. Соціальна компетентність характеризує особистість, що володіє навичками соціальної поведінки, яка відкрита до суспільства, готова до сприйняття соціальної інформації та виявляє бажання пізнавати оточуючий світ. Засвоєння стратегій соціальної поведінки в молодшому шкільному віці, може стати фундаментом для розвитку повноцінної особистості. У початковій школі проблема формування соціальної компетентності реалізується під час вивчення всіх навчальних предметів. Зокрема уроки дизайну і технологій також збагачують процес формування соціальної компетентності молодших школярів в умовах початкової школи. Проєктно-технологічна діяльність, як провідна на уроках дизайну і технологій, дає можливості учням розв’язувати реальні життєві питання, безпосереднього контактувати учням між собою, з метою створення корисних та естетичних виробів у партнерській взаємодії.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу