Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorГавриш, Ірина
dc.date.accessioned2023-02-11T15:53:09Z
dc.date.available2023-02-11T15:53:09Z
dc.date.issued2022-05-11
dc.identifier.citationБабух І. Б., Гавриш І. І. Сучасний маркетинговий аналіз та його елементи. Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 13-14. 132 с.uk_UA
dc.identifier.other332.14(08)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6564
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleСУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЙОГО ІНСТРУМЕНТИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу