Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorБоднар, Мішель
dc.contributor.authorСуруджій, Богдана
dc.date.accessioned2023-02-11T17:16:10Z
dc.date.available2023-02-11T17:16:10Z
dc.date.issued2022-02-04
dc.identifier.citationБабух І. Б., Боднар М. Л., Суруджій Б. П. Застосування інструментів маркетингового аналізу при розробці маркетингової стратегії. Economy digitalization in a pandemic conditions: processes, strategies, technologies : Proceedings of the II International Scientific Conference (February 4-5, 2022. Kielce, Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. Р. 116-119.uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-194-7
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.30525/978-9934-26-194-7-21
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6566
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherThe Jan Kochanowski Universityuk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ ПРИ РОЗРОБЦІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу