dc.description.abstract | Професійна Я-концепція детермінує професійне самовизначення студентів-психологів (сформовані уявлення про ідеального професіонала, розвинені пізнавальні та професійні мотиви і цінності, наявна позитивна професійна ідентичність). Проаналізовані наукові підходи свідчать, що природа травматичного досвіду, його механізми прояву впливають на формування професійної діяльності.
Одержані в експериментальному дослідження дані свідчать про наявність досвіду переживань травматичних подій у студентів-психологів, які свідомо обрали свою професію (жоден з студентів не мав низьких показників проявів симптомів психотравмуючих переживань, тоді як більшість продемонстрували рівень «середній» та «вище середнього»). Студенти мали високий рівень проінформованості про майбутню професію, об’єктивно оцінивши власне місце у оточуючому світі, а також високий емоційно-позитивний фон щодо отримання первинної та подальшої інформації про майбутню професію. Загалом можна відзначити, що студенти-психологи мають високу відповідність професійних переваг.
Результати магістерської роботи можуть бути використаними практичними психологами для складання психокорекційних програм щодо корекції професійної мотивації майбутніх психологів. | uk_UA |