Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗайцева, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned2023-02-13T21:50:34Z
dc.date.available2023-02-13T21:50:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6582
dc.description.abstractПрофесійна Я-концепція детермінує професійне самовизначення студентів-психологів (сформовані уявлення про ідеального професіонала, розвинені пізнавальні та професійні мотиви і цінності, наявна позитивна професійна ідентичність). Проаналізовані наукові підходи свідчать, що природа травматичного досвіду, його механізми прояву впливають на формування професійної діяльності. Одержані в експериментальному дослідження дані свідчать про наявність досвіду переживань травматичних подій у студентів-психологів, які свідомо обрали свою професію (жоден з студентів не мав низьких показників проявів симптомів психотравмуючих переживань, тоді як більшість продемонстрували рівень «середній» та «вище середнього»). Студенти мали високий рівень проінформованості про майбутню професію, об’єктивно оцінивши власне місце у оточуючому світі, а також високий емоційно-позитивний фон щодо отримання первинної та подальшої інформації про майбутню професію. Загалом можна відзначити, що студенти-психологи мають високу відповідність професійних переваг. Результати магістерської роботи можуть бути використаними практичними психологами для складання психокорекційних програм щодо корекції професійної мотивації майбутніх психологів.uk_UA
dc.titleПсихологічні особливості вибору професії психолога в континуумі травматичного досвідuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу