Показати скорочений опис матеріалу
Психологічна адаптація дитини до шкільного навчання у сучасних українських реаліях
dc.contributor.author | Атаєва, Олеся Атаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T21:58:20Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T21:58:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6585 | |
dc.description.abstract | Психологічна адаптація розуміється вченими науковцями як процес активного пристосування людини до мінливих умов навколишнього середовища, насамперед, соціальних. У випадку шкільного навчання, мова йде про адаптацію учнів до першого року навчання у школі. Якщо навколишнє соціальне середовище висуває до дитини надмірно серйозні вимоги, то у такому випадку можуть розвиватися стани соціальної, психічної і соматичної напруженості, що призводить до появи появи дезадаптації. Існують значущі відмінності у процесі адаптації учнів першокласників в залежності від віку та статі. Можемо констатувати, що процес адаптації дітей вимушених мігрантів відбувається із значними ускладненнями. Їм притаманний значно нижчий рівень психологічної адаптації до школи, у деяких випадках має місце дезадаптація, порівняно із місцевими першокласниками. Адже вони змушені адаптуватися не тільки до нових умов освітнього простору, але й до всього нового життя навколо них. | uk_UA |
dc.title | Психологічна адаптація дитини до шкільного навчання у сучасних українських реаліях | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету