Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАтаєва, Олеся Атаївна
dc.date.accessioned2023-02-13T21:58:20Z
dc.date.available2023-02-13T21:58:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6585
dc.description.abstractПсихологічна адаптація розуміється вченими науковцями як процес активного пристосування людини до мінливих умов навколишнього середовища, насамперед, соціальних. У випадку шкільного навчання, мова йде про адаптацію учнів до першого року навчання у школі. Якщо навколишнє соціальне середовище висуває до дитини надмірно серйозні вимоги, то у такому випадку можуть розвиватися стани соціальної, психічної і соматичної напруженості, що призводить до появи появи дезадаптації. Існують значущі відмінності у процесі адаптації учнів першокласників в залежності від віку та статі. Можемо констатувати, що процес адаптації дітей вимушених мігрантів відбувається із значними ускладненнями. Їм притаманний значно нижчий рівень психологічної адаптації до школи, у деяких випадках має місце дезадаптація, порівняно із місцевими першокласниками. Адже вони змушені адаптуватися не тільки до нових умов освітнього простору, але й до всього нового життя навколо них.uk_UA
dc.titleПсихологічна адаптація дитини до шкільного навчання у сучасних українських реаліяхuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу