Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТокар, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-02-13T22:38:19Z
dc.date.available2023-02-13T22:38:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6605
dc.description.abstractУ роботі представлено результати теоретичного обґрунтування і емпіричного виявлення особливостей професійного самовизначення старшокласників відповідно до рівня їх емоційного інтелекту. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю формування в підростаючого покоління активного й творчого ставлення до питань професійного самовизначення, самоорганізації та самореалізації. У рамках емпіричного дослідження були виявлені відмінності у змістових характеристиках структурних компонентів професійного самовизначення старшокласників із різним рівнем емоційного інтелекту. На основі отриманих результатів була розроблена програма підвищення ефективності професійного самовизначення старшокласників.uk_UA
dc.titleПсихологічні особливості професійного самовизначення старшокласників із різним рівнем емоційного інтелектуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу