Показати скорочений опис матеріалу
Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників із різним рівнем емоційного інтелекту
dc.contributor.author | Токар, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T22:38:19Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T22:38:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6605 | |
dc.description.abstract | У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування і емпіричного виявлення особливостей професійного самовизначення старшокласників відповідно до рівня їх емоційного інтелекту. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю формування в підростаючого покоління активного й творчого ставлення до питань професійного самовизначення, самоорганізації та самореалізації. У рамках емпіричного дослідження були виявлені відмінності у змістових характеристиках структурних компонентів професійного самовизначення старшокласників із різним рівнем емоційного інтелекту. На основі отриманих результатів була розроблена програма підвищення ефективності професійного самовизначення старшокласників. | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників із різним рівнем емоційного інтелекту | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету