Показати скорочений опис матеріалу
Взаємозв'язок самооцінки особистості з особливостями адаптації до навчання у студентів першого курсу
dc.contributor.author | Філіппова, Анастасія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T22:39:52Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T22:39:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6606 | |
dc.description.abstract | Вступ молодих людей у нову навчальну діяльність у виші характеризується переходом можливостей індивіда на новий щабель функціонування. Успішність адаптації до навчання зумовлена психологічними особливостями особистості студентів, їхніми біохімічними та фізіологічними характеристиками. Першокурсник занурюється в нові для себе умови, які характеризуються інтенсивними навчальними навантаженнями, емоційними напруженнями, особливо на сесію, а також відносно низькою руховою активністю. Процес адаптації тривалий і не завжди успішний, і у значної частини студентів першого року навчання виникають проблеми з адаптацією, що пов'язано з особистісними якостями самих студентів, відсутністю навичок до самостійної навчальної діяльності, несформованістю професійного самовизначення. Результати емрпівичного дослідження засвідчують, що адаптивність у більшості студентів-психологів першого курсу знаходиться в межах норми, у 67% студентів переважає середній рівень самооцінки, 18% мають низький рівень, а 15% мають високий рівень самооцінки. Було виявлено шляхом кореляційного аналізу прямі кореляційні зв’язки рівня самооцінки з рівнем домагань, адаптивністю, самоприйняттям та обернені кореляційні зв’язки з нервово-психічною стійкістю, комунікативними здібностями, адаптаційними здібностями, дезадаптивністю. | uk_UA |
dc.title | Взаємозв'язок самооцінки особистості з особливостями адаптації до навчання у студентів першого курсу | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету