Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorРоманюк, Надія
dc.date.accessioned2023-02-15T13:44:16Z
dc.date.available2023-02-15T13:44:16Z
dc.date.issued2023-02-06
dc.identifier.citationБабух І. Б., Романюк Н. В. Маркетингова товарна політика : сутність та необхідність аналізу. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 74): матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 6-7 лютого 2023 р.) / [ редкол. : О. Патряк та ін.] ; ГО “Наукова спільнота”; WSSG w Przeworsku. – Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б. 215 с. С. 95-97.uk_UA
dc.identifier.issn2522-932X
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6621
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль : ФО-П Шпак В.Б.uk_UA
dc.titleМаркетингова товарна політика: сутність та необхідність аналізуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу