Show simple item record

dc.contributor.authorКошура, Андрій
dc.contributor.authorБамбурак, Володимир
dc.contributor.authorГорюк Goriuk, Петро Petro
dc.contributor.authorМолдован, Андрій
dc.date.accessioned2021-09-06T11:55:12Z
dc.date.available2021-09-06T11:55:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКошура А.В., Бамбурак В.Б., Горюк П.І., Молдован А.Д. Формування потреби в уроках фізичної культури для учнів молодшого шкільного віку : Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Причорноморськ. Видавничий дім «Гельветика». Випуск 22. Т.4. 2020. С. 21-25uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/665
dc.descriptionPhysical education plays a significant role in the preparation of a well-developed young person, able to successfully work in various sectors of the economy and socio-cultural sphere, to defend the Motherland. Therefore, the task of the school is not only to prepare a highly educated, highly cultured young person, but also to create the necessary prerequisites for its comprehensive physical development. The first educators, teachers of children are parents, family. The level of their humanity, spirituality, dignity of children depends on the level of their culture, which lay the foundations for many skills, habits, valuable judgments are made and to a certain extent a further life position is determined in view of the parents’ lifestyle. Experts unanimously note the impact of the physical development of the child on such an important component of the formation of a comprehensive, harmoniously developed personality, such as preparation for work, involvement of people in work. The family is crucial for the education, socialization and formation of the student’s personality, and the life activity of the child, not being yet an independent way of life of a person and his outlook, is organically incorporated into the lifestyle of the family, the parents. In this environment, the child learns basic behavioral skills, knowledge and practical skills, which forms the basis of its value orientations and attitudes to the outside world. Their microclimate has a great influence on their quality and orientation. It, in turn, depends on a number of factors, such as, for example, profession, education, general culture, relationships, values and interests of parents. When exercising with children, adults should ensure their safety. Lifting, it is impossible to hold the baby by the hand, as due to insufficient development of the musculoskeletal system can cause injury. It is better to hold the baby by the hips or forearms. The spine should be protected from abnormal deflection, and the baby’s head should be protected from shock or bending. With these characteristics in mind, parents can use physical exercises to help form traits such as initiative, determination, courage, perseverance, the will to win, and more. To do this, familiarize yourself with the exercises and games that can be used in the family, the court yard and more.uk_UA
dc.description.abstractФізичне виховання відіграє значну роль у підготовці всебічно розвиненої молодої людини, яка здатна успішно працювати в різних галузях економіки та соціокультурної сфери, захищати свою батьківщину. Отже, завдання школи – не лише підготувати високоосвіченого, висококультурного юнака, а й створити необхідні передумови для його всебічного фізичного розвитку. Перші вихователі, учителі дітей – це батьки, родина. Рівень сформованості людяності, духовності та гідності дітей залежить від рівня їхньої культури, на якому закладені основи багатьох навичок і звичок, винесені ціннісні судження, а життєва позиція визначена днякою мірою з урахуванням способу життя батьків. Фахівці одностайно відзначають вплив фізичного розвитку дитини на такий важливий компонент формування всебічної, гармонійно розвиненої особистості, як підготовка до трудової діяльності, залучення людей до праці. Сім’я має вирішальне значення для виховання, соціалізації й формування особистості школяра, а життєдіяльність дитини, що не являє собою самостійного способу життя людини і його світогляду, органічно включається у спосіб життя родини, батьків. У цьому середовищі дитина засвоює елементарні навички поведінки, знання й практичні вміння, тут формуються основи її ціннісних орієнтацій і ставлення до навколишнього світу. На їхню якість і спрямованість істотно впливає мікроклімат родини. Він, у свою чергу, залежить від низки чинників, таких, наприклад, як професія, освіта, загальна культура, взаємини, ціннісні орієнтації й інтереси батьків. Під час проведення вправ з дітьми дорослі повинні гарантувати їхню безпеку. Не можна тримати дитину за руку, коли її піднімаєш, оскільки через недостатній розвиток опорно-рухового апарату можна спричинити травмування. Краще тримати дитину за стегна або передпліччя. Хребет повинен бути захищений від ненормального відхилення, а голова дитини має бути захищена від удару або сильного повороту. Ураховуючи ці характеристики, батьки можуть використовувати фізичні вправи, щоби допомогти формувати такі риси характеру, як ініціативність, рішучість, сміливість, наполегливість, воля до перемоги тощо. Для цього потрібно ознайомитись із фізичними вправами й іграми, які можна використовувати в сім’ї, на дворі, майданчику тощо.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectфізичне виховання, патріотизм, учні, засобиuk_UA
dc.subjectPhysical Education, patriotism, students, meansuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ В УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF NEEDS FOR PHYSICAL CULTURAL LEARNING FOR SCHOOLCHILDRENuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record