Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.contributor.authorРотар, Артур
dc.date.accessioned2023-02-24T10:29:14Z
dc.date.available2023-02-24T10:29:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКифяк О.В., Ротар А.А. Проблеми формування та використання бренда українськими підприємствами // Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-12 травня 2018 р., Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2018. – 156 с. – С. 41-43.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 332.14(08)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6664
dc.description.abstractThe report raises topical issues related to the need for the formation and effective use of the brand as one of the most progressive marketing tools for improving competitiveness. The authors also identify the main problems that slow down the development of branding by Ukrainian entrepreneurs.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький нац. ун-тuk_UA
dc.subjectБренд, імідж, підприємство, маркетингuk_UA
dc.titleПроблеми формування та використання бренда українськими підприємствамиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу