ТЕОРЕТИЧНИЙ СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЕРГОТЕРАПІЇ ДО РОБОТИ З ПАЦІЄНТАМИ ІЗ ПОЛІТРАВМАМИ
Переглянути
Дата
2020Автор
Беспалова, Оксана
Бугаєнко, Тетяна
Курнишев, Юрій
Liannoi, Mykhailo
Lastochkina, Elena
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У статті розкрито актуальні питання формування професійних компетентностей спеціалістів з ерготерапії до роботи з пацієнтами із політравмами. Головною метою роботи є розроблення змістово-функціональної моделі формування готовності спеціалістів ерготерапії до роботи з пацієнтами із політравмами. Під час конструювання педагогічної моделі формування готовності фахівців з ерготерапії до роботи з пацієнтами, що набули політравм, ми виходили із розуміння педагогічної моделі як уявної системи, яка імітує чи відображає певні властивості, ознаки, характеристики об’єкта дослідження або принцип його внутрішньої організації чи функціонування та презентується у вигляді культурної форми, яка притаманна певній соціокультурній практиці. Дослідження організоване в період з вересня 2019 по червень 2020 рр. у декілька етапів. Упродовж першого етапу дослідження членами науково-дослідної групи здійснено аналіз, синтез та узагальнення науково-методичної та спеціальної літератури (моніторинг інтернет-ресурсів) у вибраному напрямі дослідження, що дало змогу нам скорегувати план основного етапу дослідження. На другому етапі дослідження нами визначено та обґрунтовано сутність та структуру педагогічної моделі формування готовності майбутніх ерготерапевтів до роботи з пацієнтами, що зазнали політравм. Під час третього етапу дослідження розроблено педагогічну модель формування готовності спеціалістів з ерготерапії до роботи з пацієнтами із політравмами (на прикладі здобувачів вищої освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка зі спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія»). З огляду на вищевикладене змістово-функціональна модель формування готовності спеціалістів з ерготерапії до роботи з пацієнтами із політравмами у ЗВО містить цільовий, організаційно-змістовий та результативно-оцінний блоки. Слід зауважити, що вищезазначену модель ми подаємо як схематичне зображення процесу формування професійних компетентностей спеціалістів з ерготерапії, який зорієнтований на їхню готовність до практичної діяльності. Члени науково-дослідної групи сподіваються, що розроблена змістово-функціональна модель забезпечить формування необхідних професійних компетентностей у спеціалістів з ерготерапії до роботи з пацієнтами із політравмами