dc.contributor.author | Галан, Ярослав Петрович | |
dc.contributor.author | Огнистий, Андрій Володимирович | |
dc.contributor.author | Огниста, Катерина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-19T06:45:18Z | |
dc.date.available | 2023-04-19T06:45:18Z | |
dc.date.issued | 2023-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6843 | |
dc.description.abstract | Олімпійська освіта – це один із впливових факторів розвитку сучасного покоління, оскільки вона є різноаспектною та охоплює різні галузі, насамперед фізичне виховання та педагогіку. Діти-переселенці потребують не лише матеріального захисту й убезпечення, а й підвищення рівня фізичних можливостей, рухової активності, що вплине на їхню загальну соціально-психологічну адаптацію. На основі дослідження ми отримали інформацію щодо місця і значення олімпійської освіти у процесі підвищення рівня рухової активності дітей-переселенців. Аналіз та опрацювання результатів анкетування дає підставу стверджувати, що олімпійська освіта на сьогодні посідає чільне місце у вихованні, пристосуванні дітей-переселенців до нових умов життя. Анкетування дітей-переселенців дало змогу виокремити основні моменти реалізації та впровадження олімпійської освіти в навчально-виховний процес, які потребують вирішення або доопрацювання. Дослідження дало змогу визначити критерії та аспекти, на основі яких будуть ґрунтуватися подальші дії та заходи, спрямовані на вирішення зазначеної проблеми, зокрема підтримку дітей-переселенців та створення умов для їхньої соціально-психологічної адаптації | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 39; | |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | діти-переселенці | uk_UA |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.subject | патріотизм | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація | uk_UA |
dc.title | АНАЛІЗ ЗНАНЬ З ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |