Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorГордіца, Тетяна
dc.date.accessioned2023-05-10T11:12:24Z
dc.date.available2023-05-10T11:12:24Z
dc.date.issued2023-03-14
dc.identifier.citationБабух І. Б., Гордіца Т. М. Аналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. Бренд-менеджмент : маркетингові технології : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 14 березня 2023 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 448 с. С. 128-131.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-629-802-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6925
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївський державний торгово-економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectуправління маркетингом на підприємствіuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.titleАналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу