Характеристика варіативного модуля “дитяча легка атлетика” 5-6 класів в умовах НУШ
Короткий опис(реферат)
Мета.
Проаналізувати та охарактеризувати варіативний модуль “Дитяча легка атлетика” 5-6 класів в умовах нової української школи. Методи.Теоретичний аналіз та узагальнення та аналіз документальних матеріалів. Результати. Варіативний модуль “Дитяча легка атлетика” містить в собі такі елесенти: Очікувані результати навчання (описують знання та навички, якими повинні володіти учні у процесі фізичної культури); Пропонований зміст навчального предмета (базується на основних вправах що вивчаються на уроках); Види навчальної діяльності учнів (містить основні методи
навчальної діяльності, які повинен застосовувати вчитель на уроках фізичної культури). Висновки.
Підводячи підсумок можна сказати, що аналізуючи навчальну програму 5-6 класів варіативний модуль “Дитяча легка атлетика” урізноманітнюється багаж засобів вивчення базових елементів легкої атлетики, у поєднанні з іграми, квестами та вікторинами, що будуть спонукати активно залучатися до процесу фізичної культури. Оцінювання тепер базується не лише на оцінці але й за графою “Характеристика результатів навчання”базуючись на спостереженні у процесі фізичної культури на протязі року.