Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorФень, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned2023-05-12T08:26:41Z
dc.date.available2023-05-12T08:26:41Z
dc.date.issued2022-11-10
dc.identifier.issn2306-4420
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6936
dc.description.abstractУ статті досліджено складові спортивної індустрії, розглянуто тенденції та перспективи спорту з погляду маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення спортивного маркетингу. Уточнено концепцію спортивного маркетингу відповідно до розширеного підходу. Зроблено висновок, що спортивний маркетинг можна розглядати з таких позицій: як конкретне застосування теоретичних маркетингових принципів і процесів до спортивних продуктів/товарів і послуг; як маркетинг неспортивних та пов’язаних зі спортом товарів та послуг; як маркетинг спортивних організацій: особистостей, подій, діяльності спортивної організації, стратегії та іміджу. Виділено та охарактеризовано основні аспекти спортивного маркетингу: спортивна індустрія, спортивний продукт та цільові аудиторії. Розкрито специфіку спортивного маркетингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць ЧДТУ, серія "Економічні науки" вип.66uk_UA
dc.relation.ispartofseries66;61-68
dc.subjectКлючові слова: спортивна індустрія, спортивний маркетинг, концепція спортивного маркетингу, спортивний продукт, спортивна послуга, цільові групи, спортивна організаціяuk_UA
dc.titleСпортивний маркетинг: суть, специфіка, основні суб'єктиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу