Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТулюлюк, Катерина
dc.contributor.authorКамінська, Олена Ігорівна
dc.contributor.authorKudelko, Zoya
dc.date.accessioned2023-06-07T19:38:54Z
dc.date.available2023-06-07T19:38:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСтаттю присвячено розгляду нагальних проблем викладання іноземної мови в умовах світової пандемії. Весною 2019 року практично усі навчальні заклади перейшли на дистанційну форму навчання, що стало надзвичайним випробуванням для освітньої системи загалом та кожного закладу зокрема. Дистанційне навчання іноземної мови мало місце ще й до пандемії. З розвитком інформаційних технологій онлайн-навчання стало майже нормою та активно використовується для індивідуального та самостійного видів навчального навантаження поряд з аудиторним, однак ситуація, що склалась, була абсолютно непередбачуваною і потребувала певного часу для налагодження роботи.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786 (Print) 2664-3529 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7036
dc.descriptionУ роботі детально проаналізовано недоліки дистанційного навчання, які на практиці стали значно помітні. Можемо виділити такі: відсутність зорового контакту, неможливість енергетичного обміну емоціями та настроєм, уповільнена рефлексія та інтерактивний контакт «викладач–студент–викладач» та інші. Поряд із цим виділено низку стратегічних моделей, завдяки яким можна адекватно та якісно організувати дистанційне вивчення іноземної мови. Зокрема, вказано на переваги дистанційного навчання: можливості включення до навчального процесу аудіо- та відеоматеріалу без використання додаткових технічних засобів; візуалізація матеріалу за допомогою доступної у ВКЗ на будь-якій платформі функції інтерактивної дошки та демонстрації екрану; використання під час сесії ВКЗ всіх електронних підручників та ресурсних пакетів з іноземної мови, які є у відкритому доступі до глобальної мережі, без копіювання та порушення авторських прав; використання вправ різного рівня для розвитку різних навичок; застосування різних форм роботи та методичних технологій; використання різних видів та форм самостійної роботи; включення в LMS Moodle цифрових опцій та інструментів, які роблять навчання іноземних мов в ЕІОС різноманітним та ефективним.uk_UA
dc.description.abstractТехнологічні тенденції у сфері освіти, як у викладанні, так і в навчанні, розвиток IT-технологій за останні десятиліття вплинули на сферу вищої освіти. Інтернет та комп’ютери стали не просто елементом системи освіти, вони стали найважливішою частиною всієї конструкції, змінили докорінно способи отримання інформації як викладачами, так і студентами, вплинули та створили нові види занять у вищих навчальних закладах. Особливо це стало актуальним, коли світ увійшов у період затяжної пандемії. Для якісного та безперервного навчання в надзвичайних ситуаціях, таких як пандемія COVID-19, необхідно розробляти та застосовувати технології, що відповідають стандартам вищої освіти та сприяють розвитку всіх необхідних компетенцій. У такий спосіб слід зважити усі позитивні та негативні сторони дистанційного навчання та прагнути використати усі його максимальні можливості.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра сучасних іноземних мов та перекладу факультет історії, політології та міжнародних відносинuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseries80;
dc.subjectдистанційне навчання, іноземна мова, оцінювання знань, мовна компетенція, пандемія.uk_UA
dc.titleВикладання іноземної мови в умовах пандеміїuk_UA
dc.title.alternativeВикладання іноземної мови в умовах пандеміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу