Show simple item record

dc.contributor.authorКамінська, Олена Ігорівна
dc.date.accessioned2023-06-07T20:03:18Z
dc.date.available2023-06-07T20:03:18Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.citationУ статті проаналізовано низку актуальних нагальних проблем, які спостерігаються у практиці викладання на вивчення іноземних мов у немовних вишах; з’ясовано, що питання правильного підходу вивчення іноземних мов тягнуться ще зпроблем їх вивчення за шкільними партами, оскільки середньостатистичні студенти приходять у виші з мінімальними знанням з іноземної мови, яка вивчалася в школі; зроблено висновок, що головним недоліком окресленої галузі є неузгодженість цілей та умов навчання, причому можливості викладача впливати на структуру та утримання цих підсистем зводяться до мінімуму через їх сутнісні особливості та об'єктивно заданий характер.uk_UA
dc.identifier.issn2710–3056
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7038
dc.descriptionУ статті проаналізовано низку актуальних нагальних проблем, які спостерігаються у практиці викладання на вивчення іноземних мов у немовних вишах; з’ясовано, що питання правильного підходу вивчення іноземних мов тягнуться ще зпроблем їх вивчення за шкільними партами, оскільки середньостатистичні студенти приходять у виші з мінімальними знанням з іноземної мови, яка вивчалася в школі; зроблено висновок, що головним недоліком окресленої галузі є неузгодженість цілей та умов навчання, причому можливості викладача впливати на структуру та утримання цих підсистем зводяться до мінімуму через їх сутнісні особливості та об'єктивно заданий характер.uk_UA
dc.description.abstractВажливість володіння іноземною мовою для сучасного фахівця будь-якої немовної спеціальності диктується часом і відображена у вимогах програмних документів, де іноземна мову фігурує як важливий компонент державного освітнього стандарту. Ця важливість повинна також відбиватися і кінцевому результаті навчання. Більше того, сучасні вимоги до рівня професійної підготовки спеціаліста в частині володіння іноземною мовою передбачають не лише вміння розуміти писання та говоріння, але й уміння ефективно діяти в умовах іншомовного спілкування, що передбачає значно вищий рівень мовної, та позамовної підготовки.uk_UA
dc.description.sponsorshipфакультет історії, політології та міжнародних відносинuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseries20;
dc.subjectноземна мова, немовна спеціальність, середньостатистичний студент, шкільна освіта, система підготовки, професійна комунікаціяuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИШАХ УКРАЇНИuk_UA
dc.title.alternativeПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИШАХ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record