Показати скорочений опис матеріалу
ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИШАХ УКРАЇНИ
dc.contributor.author | Камінська, Олена Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T20:03:18Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T20:03:18Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.citation | У статті проаналізовано низку актуальних нагальних проблем, які спостерігаються у практиці викладання на вивчення іноземних мов у немовних вишах; з’ясовано, що питання правильного підходу вивчення іноземних мов тягнуться ще зпроблем їх вивчення за шкільними партами, оскільки середньостатистичні студенти приходять у виші з мінімальними знанням з іноземної мови, яка вивчалася в школі; зроблено висновок, що головним недоліком окресленої галузі є неузгодженість цілей та умов навчання, причому можливості викладача впливати на структуру та утримання цих підсистем зводяться до мінімуму через їх сутнісні особливості та об'єктивно заданий характер. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2710–3056 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7038 | |
dc.description | У статті проаналізовано низку актуальних нагальних проблем, які спостерігаються у практиці викладання на вивчення іноземних мов у немовних вишах; з’ясовано, що питання правильного підходу вивчення іноземних мов тягнуться ще зпроблем їх вивчення за шкільними партами, оскільки середньостатистичні студенти приходять у виші з мінімальними знанням з іноземної мови, яка вивчалася в школі; зроблено висновок, що головним недоліком окресленої галузі є неузгодженість цілей та умов навчання, причому можливості викладача впливати на структуру та утримання цих підсистем зводяться до мінімуму через їх сутнісні особливості та об'єктивно заданий характер. | uk_UA |
dc.description.abstract | Важливість володіння іноземною мовою для сучасного фахівця будь-якої немовної спеціальності диктується часом і відображена у вимогах програмних документів, де іноземна мову фігурує як важливий компонент державного освітнього стандарту. Ця важливість повинна також відбиватися і кінцевому результаті навчання. Більше того, сучасні вимоги до рівня професійної підготовки спеціаліста в частині володіння іноземною мовою передбачають не лише вміння розуміти писання та говоріння, але й уміння ефективно діяти в умовах іншомовного спілкування, що передбачає значно вищий рівень мовної, та позамовної підготовки. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | факультет історії, політології та міжнародних відносин | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 20; | |
dc.subject | ноземна мова, немовна спеціальність, середньостатистичний студент, шкільна освіта, система підготовки, професійна комунікація | uk_UA |
dc.title | ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИШАХ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.title.alternative | ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИШАХ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові працї співробітників факультету