Search
Now showing items 1-10 of 39
Використання маркетингових інструментів в умовах трансформації регіонального ринку туризму
(Чернівецький національний університет, 2021)
Визначено основні маркетингові інструменти, які можуть бути використані в сучасних умовах трансформації регіонального ринку туризму, зокрема, діджиталізація системи збуту та просування туристичного ...
CLUSTER APPROACH TO THE FORMATION OF TOURIST DESTINATIONS IN WESTERN UKRAINIAN CROSS-BORDER REGIONS
(2021)
The research aims at exploring western Ukrainian cross-border regions where many natural recreational resources, historical, cultural and architectural monuments, a de-veloped transport infrastructure, strong ...
Теоретико-методологічні основи формування туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах
(Тернопіль: ТНЕУ, 2021)
На основі аналізу теорій місцевого самоуправління визначено
найбільш важливі теорії та встановлено їх роль у формуванні туристичних
дестинацій.
Здійснено аналіз територій західноукраїнських прикордонних областей
щодо ...
Теоретико-методологічний базис формування туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах
(Тернопіль: ЗУНУ, 2021)
У монографії представлено результати дослідження перспектив формування туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах та їх теоретико-методологічне забезпечення. На цій основі визначено базові теорії ...
Вплив регіональних факторів на формування туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних областях
(Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2020)
На основі використання системно-структурного підходу до
районування туризму виділено територіальні одиниці як базові для формування туристичних
дестинацій. Проаналізовано туристичну діяльність у західноукраїнських ...
Технології індустрії 4.0 в туристичному бізнесі: загроза чи інструмент розвитку?
(Черкаси: ЧДТУ, 2021)
Формування глобальної цифрової економіки на основі повсюдного
застосування діджитал-технологій, змінюючи життя сучасного суспільства,
породжує тренд нинішнього часу – цифрову трансформацію ринків товарів і
послуг, яка ...
Інструментарій вирішення проблем західноукраїнських прикордонних областей в період економічної кризи
(Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2020)
Географічне та геополітичне положення областей України
відіграє важливу роль в їх соціально-економічному розвитку. І якщо центральні області країни
розвиваються швидше, то більшість західноукраїнських областей є периферійними ...
Маркетингові інструменти формування та розвитку туристичних дестинацій
(Чернівці: Технодрук, 2020-11)
Визначено та узагальнено основні маркетингові інструменти формування та розвитку туристичних дестинацій
Особливості формування системи індикаторів розвитку туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах
(Хмельницький національний університет, 2019)
У статті на основі контент-аналізу регіональних програм та інших стратегічних документів розвитку туризму
встановлено, що основні показники стану туристичної діяльності є загальними та ідентичними для всіх регіонів. В ...
Діджиталізація процесів розвитку туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах
(Тернопіль: ТНЕУ, 2020)
На основі аналізу діяльності туристичних центрів у західноукраїнських прикордонних регіонах визначено переваги діджиталізації у розвитку
туристичних дестинацій та розкрито подальші можливості цифрового туризму.
Шляхом ...