Search
Now showing items 1-10 of 33
Специфіка організації маркетингових досліджень у системі маркетингового менеджменту роздрібних торговельних мереж.
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету., 2021)
The article substantiates the importance of marketing research in the system of marketing
management of retail chains, summarizes the organizational aspects of marketing research, identifies their
functions, goals and ...
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСТВА ТА ВЗАЄМОДІЇ
(2020)
Розглянено суть трансформації економіки регіону на засадах партнерства та взаємодії. Визначено впливінноваційного потенціалу на трансформаційні процеси в регіоні. Проведено емпіричний аналіз, який дозволив ...
Практики застосування новітніх інструментів маркетингу гравцями фешен-індустрії в кризових умовах
(Науковий вісник Чернівецького університету. Серія Економіка, 2021)
Розглянені напрямки зміни фешен-індустрії під впливом пандемії, Акцентовану увагу на втратах «люксового» сегменту фешен-ринку, брендів і ритейлерів мідл-сегменту, на негативних купівельних настроях, на взаємозв’язку туризму ...
АДАПТИВНІ МЕХАНІЗМИ РЕГУЛЮВАННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
(інвестиції: практика та досвід, 2020)
Предметом дослідження є теоретичні засади, методичні основи і практичні аспекти регулювання фармацевтичного ринку національної економіки в умовах надзвичайних ситуацій. Методологічною та інформаційною основою статті є ...
Механізм та інструменти розвитку привабливості об’єднаних територіальних громад (на прикладі ОТГ Буковини)
(ВІСНИК СХІДНОУКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені Володимира Даля, 2020)
У статті розглянуто механізми та визначені інструменти розвитку об’єднаних територіальних громад, які орієнтуються на формування та розвиток їх привабливості для проживання, роботи, навчання, ведення бізнесу, інвестування, ...
Маркетингові стратегії лояльності та інструменти їх реалізації
(Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Економіка., 2020)
Розглядаються чинники формування лояльності споживачів до компанії та бренду, стратегії лояльності
та інструменти їх реалізації. Авторами обґрунтована важливість формування лояльності споживачів. На
прикладі підприємст ...
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону
(Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)
В статті розглянута туристично-рекреаційна привабливість регіону як сукупністю стійких
уявлень та вражень туриста чи рекреанта про умови, властивості, ознаки,
характеристики, можливості та обмеження, які дозволяють ...
Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2018)
В статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах
формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального ...
Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки, 2019)
У статті досліджено практику реалізації проектів міжрегіональної співпраці в компенсаційних
стратегіях розвитку регіонів та узагальнено пріоритетні напрямки міжрегіональної співпраці.
Авторами конкретизовано завдання ...
Методика розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва
(Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць, 2019)
Описано методику розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва територіальних
громад, яка складається з наступних етапів: формування спільного стратегічного бачення міжрегіонального
співробітництва, вибір ...