Search
Now showing items 1-10 of 33
Механізм та інструменти розвитку привабливості об’єднаних територіальних громад (на прикладі ОТГ Буковини)
(ВІСНИК СХІДНОУКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені Володимира Даля, 2020)
У статті розглянуто механізми та визначені інструменти розвитку об’єднаних територіальних громад, які орієнтуються на формування та розвиток їх привабливості для проживання, роботи, навчання, ведення бізнесу, інвестування, ...
Маркетингові стратегії лояльності та інструменти їх реалізації
(Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Економіка., 2020)
Розглядаються чинники формування лояльності споживачів до компанії та бренду, стратегії лояльності
та інструменти їх реалізації. Авторами обґрунтована важливість формування лояльності споживачів. На
прикладі підприємст ...
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону
(Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)
В статті розглянута туристично-рекреаційна привабливість регіону як сукупністю стійких
уявлень та вражень туриста чи рекреанта про умови, властивості, ознаки,
характеристики, можливості та обмеження, які дозволяють ...
Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2018)
В статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах
формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального ...
Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки, 2019)
У статті досліджено практику реалізації проектів міжрегіональної співпраці в компенсаційних
стратегіях розвитку регіонів та узагальнено пріоритетні напрямки міжрегіональної співпраці.
Авторами конкретизовано завдання ...
Методика розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва
(Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць, 2019)
Описано методику розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва територіальних
громад, яка складається з наступних етапів: формування спільного стратегічного бачення міжрегіонального
співробітництва, вибір ...
Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2019)
Устатті здійснено моніторинг показників регіонального туристичного ринку та проведено
оцінювання туристичної привабливості регіону. Для порівняльної оцінки туристичної привабливості
регіонів підібрано набір статистичних ...
Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації
(Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ., 2007)
Розглянуто практику впровадження, адаптації та модифікації нових послуг e системі
маркетингу готельних підприємств. Обґрунтовано необхідність постійного впровадження
інновацій в процесах пошуку точки диференціації на ...
Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід/
(Ефективна економіка, 2018)
В статті розглянуті теоретичні та прикладні аспекти застосування інструментів
формування та реалізації потенціалу регіону в рамках маркетингового та іміджевого
підходів. Підкреслено виняткову роль інструментарію ...
Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики
(Регіональна економіка, 2017)
Розглянуто суть регіональної політики привабливості як сукупності цілей, завдань, намірів, дій, методів, засобів, інститутів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певного регіону, розробляються та ...