Наукові праці: Recent submissions
Now showing items 701-720 of 1189
-
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
(Чернівецький національний університет, 2016)Розглянуто суть фірмового стилю. Визначено основні елементи фірмового стилю та їх взаємозв'язок. Розглядаються особливості розробки фірмового стилю. Окреслено значення фірмового стилю як головного елементу маркетингових ... -
Маркетингові інструменти формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення»
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2018)В статті розглянуто роль та напрямки застосування маркетингових інструментів в процесах формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення». Вказано, що загальною тенденцією територіального ... -
Marketing management of medical organization
(High School of Economics and Management (Bratislava, Slovakia), Higher School of Medicine (Poland, Sosnowiec), Higher State Educational Establishment of Ukraine “Bukovinian State Medical University” (Chernivtsi, Ukraine), 2018-05-18)Marketing management of a medical organization is a modern tool for improving the system of work with personnel, which coordinates the interaction of three subsystems of management: marketing, general management and quality ... -
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ НЕЮ
(ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2016)У статті розглядаються сутність та характеристики комерційної діяльності як специфічної сфери економіки, тобто окреслюється теоретичний підхід до аналізу комерційної діяльності. Остання розглядається як система, як цілісне ... -
Питання визначення та використання логістичного потенціалу території
(Чернівецький національний університет, 2018)In current conditions of the Ukrainian economy development, issues of determination and use of the territory logistical potential will provide opportunities for reducing the share of logistics costs in the structure of the ... -
ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ПЛАТІЖНОЇ СИСТЕМИ ЯК САМОСТІЙНОЇ СФЕРИ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
(ЧТЕІ КНТЕУ, 2016)Зроблено спробу виокремити методологічні основи розгляду платіжної системи як особливого інституту ринкової економіки і грошової системи. Доводиться, що сучасні платіжні системи формуютьсяі розвиваються на інституційних ... -
Intellectual potential in the system of marketing of Innovation
(НАНУ ДУ "Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України", 2018)The company, based on the use of marketing of innovations in the development of an intelligent product, must take into account the complex factors of lateral marketing, which generates creative, non-standard ideas, implements ... -
МАРКЕТИНГОВИЙ ЗМІСТ МІСЦЕВОЇ ПОДІЇ ЯК ОБ’ЄКТА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТЕРИТОРІЇ ЗА ДОПОМОГИ ІНСТРУМЕНТІВ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
(Черкаський державний технологічний університет, 2019-09-18)Автор статті досліджує сутність події як маркетингової категорії. Під час дослідження були вивчені конотації події у філософському та культурологічному зрізах. З’ясовано, що подія є результатом особистих переживань споживача. ... -
Assortment policy in the enterprise marketing system
(Economics and Finance, 2018)Each enterprise needs an effective assortment policy, which should be the most important component of the enterprise marketing system. When forming the assortment policy, the number of commodity directions in the enterprise, ... -
Технологічний дисбаланс для динамічно сталого розвитку національної економіки
(Науковий погляд: економіка та управління, 2019)У статті автор зазначає, що технологічний баланс має наступні характеристики: однією з найважливіших передумов стану балансу технологічних систем виступає нечутливість технологічних систем до зовнішніх впливів; характеристикою ... -
НАПРЯМИ АКТИВІЗАЦІЇ ГРОМАДИ МІСТА В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ
(Чернівецький національний університет, 2016)Аналізується досвід місцевого розвитку за участю колективів територіальних громад. Підкреслюється, що саме аспект інноваційного розвитку дозволяє одночасно як підвищити якість населення, так і створити умови розвитку громади ... -
Тенденції розвитку ринку послуг в умовах пандемії covid-19
(4th International scientific and practical conference «Science and education: problems, prospects and innovations», 2020-12-31)Метою статті є дослідження стану і тенденцій розвитку ринку послуг в період глобальних жорстких карантинних обмежень. У процесі дослідження було визначено, що умови діяльності на ринку послуг є складними і невизначеними ... -
Leadership and negotiation competencies in the implementation of innovative cross-border projects medicals sphere
(Natural Science Readings, 2020-03-30) -
MODERNIZATION EXPERIENCE OF MUNICIPAL SECTOR – THE GUIDELINE FOR ITS REFORMATION IN UKRAINE
(The support of Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe BUDAPEST, 2016)In the acticle the role of the municipal sector in national economic development is revealed. The international experience as for providing financial resources for the development of the municipal sector is considered. The ... -
Strategic cooperation of Ukrainian industrial enterprises to create competitive advantages in the world market
(International Journal of Criminology and Sociology, 2020)Competitive advantages in the market can be accumulated both with the use of the mechanism of cooperation, and as a result of coordination in the interregional sphere. The relevance of the study is determined primarily by ... -
Сучасні інструменти в управлінні конкурентоспроможністю інноваційного підприємництва
(Економіка та суспільство, 2021)Забезпечення конкурентоспроможного розвитку інноваційного сегменту економіки є одним з найважливіших завдань в аспекті трансформації траєкторії розвитку національної соціальної та економічної системи. Наявність ... -
Вибір методики оцінки конкурентоспроможності інноваційного підприємництва з урахуванням зовнішнього середовища
(Проблеми системного підходу в економіці, 2021)Стаття присвячена вивченню питання методики оцінки конкурентоспроможності інноваційного підприємства. Незважаючи на відносно глибоке вивчення проблеми забезпечення конкурентоспроможності, єдиного підходу до її кількісної ... -
Інтерпретація інтегрованої середньозваженої оцінки конкурентоспроможності інноваційного підприємництва
(Економічний простір, 2021)Управління конкурентоспроможністю підприємства стає все більш важливим в умовах ринкових відносин і на сьогодні є запорукою успішної підприємницької діяльності. Особливого значення набуває оцінка рівня конкурентоспро-можності ... -
Modeling Of Management Decisions Of Organization Of Production Systems
(International Journal of Computer Science & Network Security, 2021-07-11)Analysis of current state of construction industry functioning in Ukraine allows us to identify a number of problems having negative impact on sustainable development of construction industry, especially in terms of its ... -
TRENDS IN INNOVATIVE MANAGEMENT DECISIONS: THE ROLE OF MEDIA LITERACY IN OVERCOMING THE CHALLENGES OF THE PANDEMIC
(Deutscher Wissenschaftsherold • German Science Herald, 2021-11-22)The article examines the issue of identifying new trends in the management decision-making system in the face of the COVID-19 pandemic. Groups of new risks at the level of national economy and business in the context of ...