Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 1061-1080 з 1197
-
Світовий досвід справляння податків і зборів
(Економічний дискурс, 2020)Вступ. В умовах поглиблення диспропорцій економічно-соціальної системи держави, політичних конфронтацій, що має наслідком порушення балансу державних фінансів та посилення боргових ризиків, податкова компонента повинна ... -
Кредит: сутність, принципи та функції
(Причорноморські економічні студії, 2021)У статті досліджено теоретичні основи визначення сутності дефініції «кредит», його походження, функції та принципи кредитування, що дало змогу виокремити те, що кредит є найбільш поширеною формою залучення коштів на ринку ... -
Міжнародний досвід оцінки кредитоспроможності позичальників комерційними банками
(Приазовський економічний вісник, 2021)Економіка країни й досі перебуває у тому стані, коли її розвиток гальмується відсутністю чітко визначених пріоритетних програм стимулювання підприємництва та галузей економіки, у тому числі за допомогою кредиту. Банківське ... -
Comprehensive methodological approach to estimating the research component influence on the information economy development
(2020)Purpose. To develop and test a comprehensive methodological approach to assessing the impact of the research component on the development of the information economy based on the combination of statistical, index and cluster ... -
Соціальний цикл розвитку організації: стратегії виживання в умовах невизначеності
(Чернівецький національний університет, 2021)Досліджено циклічність розвитку організації, зазначено існування не лише економічних, технологічних, інвестиційних, інноваційних, а й соціальних циклів. Обґрунтовано необхідність системного дослідження взаємозв’язку та ... -
ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
(Науковий вісник Чернівецького університету., 2020)Статтю присвячено дослідженню напрямків та особливостей використання цифрового маркетингу в сучасній діяльності підприємства. Автором обґрунтовано взаємопов’язаність понять цифрового маркетингу та ... -
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСТВА ТА ВЗАЄМОДІЇ
(2020)Розглянено суть трансформації економіки регіону на засадах партнерства та взаємодії. Визначено впливінноваційного потенціалу на трансформаційні процеси в регіоні. Проведено емпіричний аналіз, який дозволив ... -
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
(Бізнес Інформ, 2020)У статті розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; ... -
Маркетингова суть точок взаємодії в регіональній освітній мережі.
(2021)Метою статті є визначення окремих точок взаємодій регіональної освітньої мережі та іх маркетингової суті. Вузли в рамках РОМ формуються через взаємодію та партнерство шкіл, закладів професійно-технічної та вищої освіти, ... -
Моніторинг міжнародних чинників трансформації регіональної освітньої мережі та регіональних ринків освітніх послуг.
(2021)Проведеномоніторингміжнародних чинників трансформації регіональної освітньої мережі та регіональних ринків освітніх послуг, який передбачає визначення групи міжнародних чинників таких, як глобалізація освіти, ... -
ЗАГРОЗИ ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ У СУЧАСНИХ УМОВАХ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
(Вісник Хмельницького національного університету, 2020)У статті розглянуто маркетинговий аспект реагування світових туристичних дестинацій на загрози та можливості, які наразі формуються середовищем їх функціонування та розвитку. Акцентовано увагу на важливості маркетингу в ... -
ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЙ В МАРКЕТИНГУ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
(Збірник наукових праць ЧДТУ, 2020)У статті досліджено особливості комунікацій в маркетингу малих підприємств ресторанного бізнесу. Авторами конкретизовано специфіку маркетингової діяльності малих підприємства, яка впливає на вибір комплексу маркетингових ... -
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
(Бізнес Інформ, 2020)У статті розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; ... -
Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організації.
(Науковий вісник Чернівецького університету., 2020)Статтю присвячено дослідженню напрямків та особливостей використання цифрового маркетингу в сучасній діяльності підприємства. Автором обґрунтовано взаємопов’язаність понять цифрового маркетингу та ... -
Positioning of the Amalgamated Territorial Communities of Ukraine through the Sustainable Development in the Conditions of Military Actions.
(2021)The article summarizes and analyses the scientific approaches to the determination and systematization of the positioning parameters of local level territories. The authors determined and systematized the positioning ... -
Methodological foundations of strategic personnel management
(LAPLAGE EM REVISTA, 2021-09)The paper discusses the content, principles, scientific schools and modern trends in people management in an organization. At methodological tools for evaluating the strategic potential of the organization's people; the ... -
Analysis of the Features of Corporate Governance by the State: Similarity and Difference of Models
(International Journal of Computer Science and Network Security, 2021-06)The article formulates the key characteristics and features of country models of corporate governance. It was revealed that all countries are characterized by a fairly high concentration of ownership, insider control; ... -
БІЗНЕС-МОДЕЛІ В СОЦІАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ
(2017)Обґрунтовано необхідність активного використання соціального підприємництва для розв’язання соціально-економічних проблем суспільства. Визначено концепції бізнес-моделей соціального підприємництва, яка містить два елементи: ... -
ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ГЕНЕЗА СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ЯК КЛЮЧОВА ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
(2019)Рушійною силою, що забезпечує успішний соціально-економічний розвиток кожної країни є соціальний капітал. Без безпосередньої участі людини суспільно відтворювальний процес неможливий, попри задіяність у ньому новітніх ... -
ВОДНІ РЕСУРСИ КАРПАТСЬКОГО МАКРОРЕГІОНУ: ГЕНЕЗА ПОКРАЩЕННЯ ТА ОХОРОНА
(2019)У статті розглянуто проблеми використання та відтворення водних ресурсів у Карпатському макрорегіоні. Здійснено аналіз забезпечення макрорегіону водними ресурсами, зазначені проблеми їх використання та збереження. Після ...