Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 1184
-
Професійне судження бухгалтера як інструмент підвищення релевантності облікових даних
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2024-04-18)З метою досягнення конкурентних переваг суб’єкти підприємницької діяльності активно вдаються до зміни управлінської політики, що передбачає прийняття стратегічних, неформалізованих, багатоцільових, нетипових управлінських ... -
МУНІЦИПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: теорія, методологія, практика
(2012-02)У монографії досліджуються сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначаються характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій ... -
Теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства
(Економічний простір: Збірник наукових праць., 2023)В статті розглянуто питання формування системи управління конкурентоспроможності підприємства та її основних складових. Метою статті є розробка теоретичних положень управління конкурентоспроможністю підприємства в контексті ... -
Вплив креативної економіки на функціонування регіональних ринків
(Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2024)У публікації розглянуто вплив креативної економіки на формування та функціонування регіональних ринків товарів і послуг. -
Транскордонна співпраця – шлях до підвищення резилієнтності економіки прикордонного регіону в умовах війни
(ЧТЕІ ДТЕУ, Чернівці : Технодрук, 2024)У публікації розглянуто особливості транскордонної співпраці у пошуку шляхів підвищення резилієнтності економіки прикордонного регіону в умовах війни -
Формування регіональної системи управління підприємствами сфери гостинності
(Хмельницький національний університет, 2024)Формування регіональної системи управління підприємствами сфери гостинності обґрунтовано наявністю низки факторів, зокрема, таких як воєнні дії, а звідси і високий ступінь невизначеності ринкової ситуації, сезонна ... -
Аналіз взаємодії маркетингу й обслуговування клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі України
(ЗВО "Львівський університет бізнесу та права", 2024)Стаття присвячена пошуку шляхів підвищення ефективності управління підприємствами у сфері готельного бізнесу. Готельно-ресторанні комплекси є елементами соціальної сфери і відіграють важливу роль у підвищенні ефективності ... -
Організація транскордонного маркетингового центру: функції, завдання та напрямки діяльності
(Тернопіль, ЗУНУ, 2024)В умовах відновлення економічного потенціалу кожного регіону, створення нових робочих місць і вирішення соціальних проблем підвищилася необхідність інноваційно-орієнтованого розвитку економіки на засадах маркетингу. Для ... -
Регіональний маркетинговий цикл та інструменти територіального маркетингу
(Чернівці, ЧТЕІ ДТЕУ, 2023)У сучасних умовах розвитку регіональної економіки існує необхідність створення системи багаторівневого маркетингоорієнтованого управління розвитком регіону, що обумовлює актуальність дослідження регіонального маркетингового ... -
Creative economy as a tool of the regional markets development
(International Science Group, 2024)The publication considers how the creative economy affects the development of regional markets -
Організація інтернет-маркетингу в роздрібній торгівлі
(Хмельницький : ХКТЕІ, 2023-11)У публікації розглянуто основні підходи до організації інтернет-маркетигу в роздрібній торгівлі. -
Pecularities of Managing Receivables In Wartime
(Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024) -
Концентрація інвестиційного капіталу в угодах злиття і поглинання: передумови до технологічного прориву
(2024)В ході дослідження, на основі аналізу існуючих наукових праць, визначенно необхідність виокремлення ролі інвестиційного капіталу в угодах злиття та поглинання для перспективи наступних досліджень. Проведено дослідження ... -
Як формувати стратегії в умовах невизначеності?
(Миколаївський національний аграрний університет, 2024-06)статті проаналізовано особливості розвитку бізнес-процесів в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Охарактеризовано умови розвитку бізнесу в Україні в умовах російсько-української війни. Проаналізовано підходи ... -
MANAGEMENT OF RECEIVABLES OF UKRAINIAN COMPANIES IN EXTREMELY DIFFICULT CONDITIONS
(Boston : Primedia eLaunch,, 2024) -
Controlling-based organizational and economic mechanism of enterprise activity planning
(2024)In this article, the authors prove how introducing a control system for enterprises will, firstly, increase the level of business controllability and reduce the time for making managerial decisions. Secondly, it will help ... -
Державна політика благополуччя перед викликами глобального масштабу: проблеми соціалізації, соціоекономічна трансформація на тлі впровадження цифровизації та технологій штучного інтелекту.
(Чехія, 2024-04)In the second decade of the twenty-first century, one of the most notable shifts in capitalism is how its digitization increasingly affects people's methods of living and producing. The article represents an attempt to ... -
Тренди розвитку людського капіталу в умовах нестабільності: компетентнісний підхід.
(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024)Зазначено такі сучасні тренди у сфері управління людським капіталом: зміщення фокусу з посадових обов’язків на навички, розкриття потенціалу людей за допомогою технологій, створення робочого середовища майбутнього, ... -
Нестабільна держава: статус, причини, економічна складова
(Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова, 2023-12-07)Визначено суть та характеристики нестабільної держави. Охарактеризовано порівняльні показники Індексу недієздатності держав -
Ринок реклами в Україні : кризові та посткризові періоди.
(Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, 2023-12)Актуальність. Постановка проблеми. Ринок реклами в Україні за останні 10 років доволі часто перебував у кризовому стані, але завжди знаходив можливості для початку відновлення. Знання про ситуацію на ринку важливі для ...