Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 741-760 з 1189
-
Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід
(Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)В статті розглянуті теоретичні та прикладні аспекти застосування інструментів формування та реалізації потенціалу регіону в рамках маркетингового та іміджевого підходів. Підкреслено виняткову роль інструментарію ... -
Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2019)Устатті здійснено моніторинг показників регіонального туристичного ринку та проведено оцінювання туристичної привабливості регіону. Для порівняльної оцінки туристичної привабливості регіонів підібрано набір статистичних ... -
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону
(Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)В статті розглянута туристично-рекреаційна привабливість регіону як сукупністю стійких уявлень та вражень туриста чи рекреанта про умови, властивості, ознаки, характеристики, можливості та обмеження, які дозволяють ... -
Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки, 2019)У статті досліджено практику реалізації проектів міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів та узагальнено пріоритетні напрямки міжрегіональної співпраці. Авторами конкретизовано завдання ... -
Методика розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва
(Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць, 2019)Описано методику розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва територіальних громад, яка складається з наступних етапів: формування спільного стратегічного бачення міжрегіонального співробітництва, вибір ... -
EVENT-МАРКЕТИНГ В ПРОГРАМАХ ПРОСУВАННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ РЕГІОНУ
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2018)В статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального ... -
Маркетингові стратегії лояльності та інструменти їх реалізації
(Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Економіка., 2020)Розглядаються чинники формування лояльності споживачів до компанії та бренду, стратегії лояльності та інструменти їх реалізації. Авторами обґрунтована важливість формування лояльності споживачів. На прикладі підприємст ... -
Механізм та інструменти розвитку привабливості об’єднаних територіальних громад (на прикладі ОТГ Буковини)
(ВІСНИК СХІДНОУКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені Володимира Даля, 2020)У статті розглянуто механізми та визначені інструменти розвитку об’єднаних територіальних громад, які орієнтуються на формування та розвиток їх привабливості для проживання, роботи, навчання, ведення бізнесу, інвестування, ... -
Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2019)У статті досліджено практику реалізації проектів міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів та узагальнені пріоритетні напрямки міжрегіональної співпраці. Авторами конкретизовані завдання ... -
Інноваційні інструменти маркетингових досліджень в маркетинговій товарній та комунікаційній політиці торговельних закладів
(Економіка та право, 2020)The article considers the directions of application of innovative tools of marketing research in the processes of formation of marketing commodity and communication policy of trade establishments. The options for companies ... -
ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
(Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, 2017)Викладені основні проблеми формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено типологію іміджу підприємства за функціональним підходом. Розглянуто суть та взаємодію дзеркального, поточного, бажаного ... -
Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі
(Черкаський державний технологічний університет, 2017-12-28)У статті здійснений аналіз особливостей використання системи маркетингових комунікацій у діяльності підприємств ресторанного бізнесу. Визначено чинники, що впливають на вибір складу інструментів маркетингових комунікацій ... -
Роль маркетингу у розвитку сільських територій
(Київ: Видавництво «Фенікс», 2018)Узагальненоосновні чинники, що формують потенціал території, визначено роль маркетингових інструментів у процесах регіонального розвитку. -
Туристичні дестинації та їх вплив на функціонування ринку туризму і рекреації в прикордонних регіонах
(Одеса: ОНЕУ, 2018)В статті, на прикладі туристичних дестинацій прикордонних областей Карпатського регіону, проаналізовано функціонування регіонального ринку туризму і рекреації. На основі аналізу ресурсного забезпечення визначено ... -
Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях
(Тернопіль: ТНЕУ, 2019)Визначено на основі аналізу та спостережень за ефективністю використання туристичних можливостей в західноукраїнських прикордонних областях, що основними перевагами в них є наявність визначних памʼяток історії, ... -
Особливості формування системи індикаторів розвитку туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах
(Хмельницький національний університет, 2019)У статті на основі контент-аналізу регіональних програм та інших стратегічних документів розвитку туризму встановлено, що основні показники стану туристичної діяльності є загальними та ідентичними для всіх регіонів. В ... -
From cross-border cooperation to European integration and global economic movements
(Kyiv : KNUTE, 2019-10)The article focuses on changes in the legislation of Ukraine concerning crossborder cooperation and its organizational foundations. According to the survey of scientists, practitioners, representatives of local authorities ... -
Ресурсний потенціал розвитку туристичних дестинацій
(Київ: КНТЕУ, 2019)Встановлено можливість формування туристичних дестинацій різних типів. Запропоновано класифікацію туристичних дестинацій залежно від наявних туристичних ресурсів на території громади. Уточнено чинники впливу та ... -
Єврорегіон «Верхній Прут»: інтеграційні процеси та невикористані можливості
(Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019)У статті проаналізовано організаційно-правові підходи до створення і функціонування єврорегіонів, охарактеризовано законодавство України щодо транскордонного співробітництва та встановлено спільні характерні ознаки для ... -
Вплив пандемії COVID-19 на сферу туристичних послуг: попередня оцінка
(Чернівецький національний університет, 2020-04)Здійснено попередню оцінку впливу пандемії COVID-19 на сферу туристичних послуг.