Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 701-720 з 1226
-
Brand of the territory as its marketing resource
(Чернівецький національний університет, 2018-05-10) -
Фінансування розвитку міст у системі суспільних фінансів
(2018-03-20) -
Development of trade activities in the framework of digitalization of Ukraine’s economy
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020-05-01) -
FinTech-компанії та комерційні банки на ринку фінансових послуг: проблеми розвитку та взаємодії
(ГО «Львівська економічна фундація, 2020-09-19) -
Перспективи та проблеми розвитку FinTech-компаній на ринку електронних фінансових послуг України
(Аналітичний центр «Нова Економіка», 2020-09-26) -
FINANCIAL MARKETING IN THE MANAGEMENT SYSTEM OF A FINANCIAL INSTITUTION
(ГО «Львівська економічна фундація», 2020-11-21) -
Фінансова стабільність та нестабільність: теоретичний дискурс в контексті вітчизняних реалій
(СПД Сочінський, 2016) -
Marketing of innovations: common approaches, tools and strategies
(Pražský Institut zvyšování kvalifikace, 2016) -
TRANSFORMATION OF UKRAINIAN INSTITUTIONAL SYSTEM IN THE CONTEXT OF EUROPEAN DEVELOPMENT VECTOR
(Izdevnieciba “Baltija Publishing", 2016)The article deals with the peculiarities of institutional system, wich was formed in Ukraine. The research identifies that the country institutional system is crucial for the effective functioning of a particular model of ... -
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ ТА СУСПІЛЬСТВА ЯК ЗМІНА ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ
(Publishing House “Baltija Publishing", 2019)Статтю присвячено дослідженню особливостей становлення цифрової економіки та використання цифровізації для забезпечення модернізації управління. Розглянуто еволюцію сутнісних характеристик інформаційної економіки як вихідного ... -
Інструменти підвищення туристичної привабливості територіальних громад
(Матеріали Науково-практичної конференції «Сталий розвиток місцевих громад : роль економічної освіти та науки», 9-10 листопада 2017 року, 2017) -
Investment attractiveness of the region: marketing approach
(Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи : матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 20-22 травня 2016)., 2016) -
Напрямки регулювання міграційної привабливості регіонів
(Проблеми та розвиток економічних систем в умовах глобальної нестабільності : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 13-14 жовтня 2017 р.)., 2017) -
Маркетинговий підхід до формування та розвитку привабливості регіонів
(Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес» (19 квітня 2017 р.)., 2017) -
Стейкхолдерська привабливість регіонів
(Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики. Міжнародна науково-практична конференція Чернівці(Україна)- Сучава(Румунія) 10-12 травня 2018р., 2018) -
Визначення критеріїв оцінки стейкхолдерської привабливості територій
(Наукова спадщина Йозефа Шумпетера і сучасність: погляд із минулого в майбутнє / Матеріали ІV Міжнародної Шумпетерівської конференції (03-04 жовтня 2018 р.). – Чернівці : Чернівецький національний ун-т, 2018) -
Визначення та методи управління споживчою анти лояльністю
(Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків = Transformation of system of international, national and lokal markets / Мат. міжнародної науково- практичної конференції, 2020) -
Маркетингова оцінка стейкхолдерської привабливості регіонів
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2021)У статті презентовано авторський підхід до класифікації видів привабливості регіону шляхом введення нової класифікаційної ознаки «за цільовими аудиторіями» – інвестиційна, бізнесова, поселенська, міграційна, туристична, ... -
Нові цифрові тенденції у розвитку сучасного грошового обігу
(Baltija Publishing, 2021) -
Маркетингова концепція адаптивного просування міського продукту з урахуванням соціальних та культурних особливостей території
(Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наук. праць., 2016)Обгрунтовано пріоритет молодіжних сегментів при розробці міських стратегій. Розглянуто концепцію "Місто, дружнє до студентів" як приклад розробки адресного міського продукту. Зроблено актент на необхідності активізації ...