Показати скорочений опис матеріалу
Технології використання археологічних старожитностей на уроках історії.
dc.contributor.author | Skoreyko, Hanna | |
dc.date.accessioned | 2023-06-12T18:44:46Z | |
dc.date.available | 2023-06-12T18:44:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Скорейко Г. Технології використання археологічних старожитностей на уроках історії // Археологія Буковини: здобутки та перспективи: Тези доповідей VІ міжнародного наукового семінару (м. Чернівці, 16 грудня 2022 р.). Чернівці: Технодрук, 2022. С. 126-129 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7113 | |
dc.description.abstract | У сучасну педагогічну сферу впевнено увійшов не тільки термін «педагогічні технології» як цілеспрямоване застосування прийомів, засобів, дій для підвищення ефективності навчання, але й велика кількість педагогічних методик, які спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів. Адже сучасне покоління учнів середніх шкіл гармонійно себе почуває живе у світі цифрових технологій, мислить абсолютно новими смислами і має інші моделі сприйняття історичних процесів. В цьому контексті нового звучання набуває використання на уроках історії технологій речового підтвердження історичної дійсності, особливо, яка віддалена в часі і складно сприймається з точки зору сучасного учня школи. Таким чином актуалізується зосередження уваги учнів на археологічних старожитностях, які увиразнюють оптику сприйняття і давньої, і середньовічної, і ранньомодерної історії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Технодрук | uk_UA |
dc.title | Технології використання археологічних старожитностей на уроках історії. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові працї співробітників факультету