Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorSkoreyko, Hanna
dc.date.accessioned2023-06-12T18:44:46Z
dc.date.available2023-06-12T18:44:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСкорейко Г. Технології використання археологічних старожитностей на уроках історії // Археологія Буковини: здобутки та перспективи: Тези доповідей VІ міжнародного наукового семінару (м. Чернівці, 16 грудня 2022 р.). Чернівці: Технодрук, 2022. С. 126-129uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7113
dc.description.abstractУ сучасну педагогічну сферу впевнено увійшов не тільки термін «педагогічні технології» як цілеспрямоване застосування прийомів, засобів, дій для підвищення ефективності навчання, але й велика кількість педагогічних методик, які спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів. Адже сучасне покоління учнів середніх шкіл гармонійно себе почуває живе у світі цифрових технологій, мислить абсолютно новими смислами і має інші моделі сприйняття історичних процесів. В цьому контексті нового звучання набуває використання на уроках історії технологій речового підтвердження історичної дійсності, особливо, яка віддалена в часі і складно сприймається з точки зору сучасного учня школи. Таким чином актуалізується зосередження уваги учнів на археологічних старожитностях, які увиразнюють оптику сприйняття і давньої, і середньовічної, і ранньомодерної історії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТехнодрукuk_UA
dc.titleТехнології використання археологічних старожитностей на уроках історії.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу