Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВардеванян, Вардан Альбертович
dc.date.accessioned2023-10-09T15:41:54Z
dc.date.available2023-10-09T15:41:54Z
dc.date.issued2023-04-27
dc.identifier.citationВ доповіді йдеться про креативні рішення в організації рекламної діяльності музеїв, які дозволять швидше та з меншими витратами часу й рекламних бюджетів збільшити аудиторію відвідувачів музеїв.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-330-404-5
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7475
dc.description.abstractМузейна справа належить до некомерційного сектору економіки, але у частині завдань музеєфікації, експонування та популяризації культурних цінностей та об’єктів культурної спадщини України перед музеями стоять такі самі проблеми, як і перед комерційними організаціями – знайти, зацікавити і спонукати до дії свою цільову аудиторію. В умовах гострої нестачі бюджетних коштів у підтримці музеїв та жорсткої конкуренції на ринку музейних послуг, креативні рішення в організації рекламної діяльності музеїв дозволять швидше та з меншими витратами часу й рекламних бюджетів збільшити аудиторію відвідувачів музеїв.uk_UA
dc.publisherМіжнародна науково-практична конференція, ХНУuk_UA
dc.subjectкреатив, реклама, рекламна діяльність музеївuk_UA
dc.titleПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСОВУВАННЯ КРЕАТИВНИХ РІШЕНЬ У РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МУЗЕЇВuk_UA
dc.title.alternativeON THE NEED TO USE CREATIVE SOLUTIONS IN ADVERTISING ACTIVITIES OF MUSEUMSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу