Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМихайлина, Діана
dc.date.accessioned2023-10-23T09:10:47Z
dc.date.available2023-10-23T09:10:47Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.citationМихайлина Д. (2023) Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до проведення інтерактивних практичних занять з курсуuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7529
dc.description.abstractМетодичні рекомендації розроблено для організації проведення практичних занять при вивченні обов’язкової навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг», що передбачена ОПП «Міжнародні економічні відносини» для студентів бакалаврського (другого) рівня. Запропоновано плани інтерактивних практичних занять, включаючи індивідуальні та групові аналітичні та творчі завдання для закріплення теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок у галузі міжнародного маркетингу. Для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» галузі знань 29 «Міжнародні відносини».uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра міжнародної економіки ЧНУuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectМіжнародний маркетинг, методичне забезпечення, інтерактивні методи навчання, плани практичних занять, завдання до модульних проектівuk_UA
dc.titleМіжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до проведення інтерактивних практичних занять з курсуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу