Формування стратегії просування туристичного підприємства через Інтернет
Переглянути
Дата
2021Автор
Ємчук, Тетяна Володимирівна
Порфірюк, Андрій
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Формування ефективної системи стратегічного планування
розвитку туристичних підприємств є довготривалим процесом, який
пов’язаний з покращенням всього управління системи та підвищення рівня
організації. Туристичні підприємства повинні завжди стежити за змінами на
туристичному ринку послуг і реагувати на них шляхом розробки нових
маркетингових методів. Стратегії туристичних підприємства – це рішення з
належно розробленими засоби їх реалізації, на які спрямовані конкретні
заходи на досягнення цілей діяльності підприємства. Це глобальні напрями
діяльності, які вимагають деталізації через короткострокове планування, і є
вихідним планом до успіху на ринок туристичних послуг.