Show simple item record

dc.contributor.authorЧубрей, Олександра Степанівна
dc.contributor.authorМельник, Надія Вікторівна
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович
dc.contributor.authorПідгірна, Валентина Никифорівна
dc.date.accessioned2023-11-16T20:54:22Z
dc.date.available2023-11-16T20:54:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЧубрей О.С., Підгірна В.Н., Мельник Н.В., Мельник А.В. Особливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україні. Наука і техніка сьогодні. Серія Педагогіка. К. : Видавнича група «Наукові перспективи». №10(24). 2023. С. 340-349uk_UA
dc.identifier.issn2786-6025
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7737
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано особливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україні. Зазначено, що медіа потужно та суперечливо впливають на освіту молодого покоління, перетворюючись на провідний чинник його стихійного навчання, соціалізації, стають засобом дистанційної та джерелом неформальної освіти. В ході дослідження виявлено, що сучасні медіа виконують не лише інформаційну функцію, а також і виховну, здійснюючи вплив на формування світосприйняття підростаючого покоління, і саме тому медіаосвіта є важливою для педагогічної спільноти. Визначено, що медіаграмотний освітянин – це педагог, який виділяється здатністю до розуміння, створення та сприйняття медіаінформації, здійснює оцінки функціонування медіа в сучасному світі та використовує засоби масової інформації з освітньою метою. Ключовим завданням медіаграмотного освітянина – навчити учнів критично мислити в процесі сприйняття медіапродукції. В публікації охорактеризовано педагогічні аспекти формування медійної та інформаційної грамотності, розкрито головні завдання медіаосвіти для педагогічної спільноти, охарактеризовано Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, що має стати фундаментом гуманітарної безпеки держави, протидії зовнішній інформаційній агресії, розвитку й консолідації громадянського суспільства. В ході дослідження визначено головні завдання медіаосвіти, а саме: сприяння формуванню медіаінформаційної грамотності як комплексу вмінь, знань, розуміння та відносин, що дають можливість ефективно й безпечно користуватися медіа інформацією; набуття медіаімунітету особистості, що робить її здатною протистояти агресивному медіасередовищу й деструктивним медіа-інформаційним впливам; формування здатності до медіатворчості для компетентного та здорового самовираження особистості; сприйняття спеціалізованих аспектів медіакультури (аудіальної та музичної медіакультури, візуальної медіакультури тощо).uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра економічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна спільнотаuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectКонцепція впровадження медіаосвітиuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження медіаосвіти як важливої складової модернізації освітньої галузі в Україніuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the implementation of media education as an important component of the modernization of the educational sector in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record