Show simple item record

dc.date.accessioned2023-11-19T18:06:45Z
dc.date.available2023-11-19T18:06:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПредик А. (2023) Рефлексія як складова формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школі. Проблеми освіти, 2023. № 1(98). С. 330-346.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7837
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ролі рефлексії у формувальному оцінюванні молодших школярів у сучасній початковій школі. Мета статті - допомогти педагогам та батькам зрозуміти, як використання рефлексії може покращити навчальний процес і сприяти розвитку молодших школярів. Автор досліджує поняття рефлексії та її значення в навчальному процесі, описує методи та техніку, які допомагають формувати рефлексивну поведінку учнів. Вона також описує практичні методи реалізації рефлексії в навчальному процесі, які сприяють підвищенню рівня самооцінки та розвитку критичного мислення у молодших школярів. Для того, щоб розвивати вміння рефлексії у молодших школярів, вчителі можуть використовувати різноманітні методики, наприклад, бесіди на тему: "Що я зробив добре?" або "Що я міг зробити краще?". Вчителі також можуть давати завдання на написання роздумів про свої дії, вчинки та їх наслідки. Рефлексія може бути корисним інструментом для формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школі. Рефлексія - це процес самоаналізу, в якому учні можуть повністю простежити шлях своїх успіхів та невдач у навчанні, розвиток навичок, а також вони можуть покращити свої результати в майбутньому. Крім того, рефлексія може бути включена в процес самооцінювання учнів. Наприклад, учні можуть бути залучені до оцінювання своїх власних робіт та проектів, а також розглядати свої результати на основі критеріїв, які вони обговорювали в класі. Один із способів включення рефлексії у формувальне оцінювання молодших школярів - це проведення індивідуальних бесід про навчання, про досягнення, успіхи, труднощі та ін. У результаті дослідження автор приходить до висновку, що використання рефлексії в оцінюванні може бути дуже корисним і допоможе учням краще зрозуміти свої навчальні досягнення та знайти способи їх покращення.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectсамооцінюванняuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлексивні умінняuk_UA
dc.titleРефлексія як складова формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record