Показати скорочений опис матеріалу
Рефлексія як складова формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школі
dc.date.accessioned | 2023-11-19T18:06:45Z | |
dc.date.available | 2023-11-19T18:06:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Предик А. (2023) Рефлексія як складова формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школі. Проблеми освіти, 2023. № 1(98). С. 330-346. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7837 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню ролі рефлексії у формувальному оцінюванні молодших школярів у сучасній початковій школі. Мета статті - допомогти педагогам та батькам зрозуміти, як використання рефлексії може покращити навчальний процес і сприяти розвитку молодших школярів. Автор досліджує поняття рефлексії та її значення в навчальному процесі, описує методи та техніку, які допомагають формувати рефлексивну поведінку учнів. Вона також описує практичні методи реалізації рефлексії в навчальному процесі, які сприяють підвищенню рівня самооцінки та розвитку критичного мислення у молодших школярів. Для того, щоб розвивати вміння рефлексії у молодших школярів, вчителі можуть використовувати різноманітні методики, наприклад, бесіди на тему: "Що я зробив добре?" або "Що я міг зробити краще?". Вчителі також можуть давати завдання на написання роздумів про свої дії, вчинки та їх наслідки. Рефлексія може бути корисним інструментом для формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школі. Рефлексія - це процес самоаналізу, в якому учні можуть повністю простежити шлях своїх успіхів та невдач у навчанні, розвиток навичок, а також вони можуть покращити свої результати в майбутньому. Крім того, рефлексія може бути включена в процес самооцінювання учнів. Наприклад, учні можуть бути залучені до оцінювання своїх власних робіт та проектів, а також розглядати свої результати на основі критеріїв, які вони обговорювали в класі. Один із способів включення рефлексії у формувальне оцінювання молодших школярів - це проведення індивідуальних бесід про навчання, про досягнення, успіхи, труднощі та ін. У результаті дослідження автор приходить до висновку, що використання рефлексії в оцінюванні може бути дуже корисним і допоможе учням краще зрозуміти свої навчальні досягнення та знайти способи їх покращення. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | самооцінювання | uk_UA |
dc.subject | самоконтроль | uk_UA |
dc.subject | формувальне оцінювання | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | рефлексивні уміння | uk_UA |
dc.title | Рефлексія як складова формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету