Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 661-668 з 668
-
Німецько-українська міжмовна енантіосемія
(Baltija Publishing, 2020)У статті розглядаються особливості німецько-української міжмовної енантіосемії на основі репрезентативної вибірки з тлумачних словників цих мов. Проведено комплексний аналіз генетичних і семантичних особливостей ... -
Вплив сучасних романських мов на німецьку мову
(2021)У статті розглянуто кількісні та якісні характеристики романських запозичень у сучасній німецькій мові на матеріалі академічного словника Duden. За допомогою дефініційного, компонентного та квантитативного методів ... -
Формування компетенції іншомовного писемного мовлення студентів за допомогою електронних дидактичних засобів
(ЧНУ, 2021)У статті розглянуто аудіовізуальні технології (АТ) для навчання писемного мовлення у процесі оволодіння німецькою як другою іноземною мовою. Метою дослідження є формування та розвиток компетентності писемного мовлення, ... -
Тезаурусне моделювання німецькомовної терміносистеми архітектури і будівництва
(2020)Статтю присвячено моделюванню німецькомовної терміносистеми архітектури і будівництва у вигляді тезауруса як уніфікованої на системній основі багаторівневої класифікаційної структури, яка охоплює всі терміни сфери однорідної ... -
Strategies for Determining German Nouns' Gender by College Students
(Lesya Ukrainka Volyn National University, 2020) -
THE USE OF DIGITAL TOOLS FOR ENHANCING GRAMMATICAL COMPETENCE OF THE FUTURE ENGLISH PHILOLOGISTS
(Primedia E-launch LLC, 2021-01-29)There is a widespread belief that the interaction between a teacher and a student in the lesson is impossible without digital tools, which give the opportunity to make any lesson more interactive and understandable, ... -
КОНЦЕПТОСИСТЕМА СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ТУРИСТИЧНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ
(2021-05)У фокусі дослідження знаходиться туристичний рекламний дискурс, що потрактовується як самостійний інституційний вид дискурсу, в якому поєднання візуальних та текстових засобів спрямоване на апелювання до позитивних емоційних ... -
КОНЦЕПТОСИСТЕМА СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ТУРИСТИЧНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ
(2021-05)У фокусі дослідження знаходиться туристичний рекламний дискурс, що потрактовується як самостійний інституційний вид дискурсу, в якому поєднання візуальних та текстових засобів спрямоване на апелювання до позитивних емоційних ...