dc.contributor.author | Сухий, Петро Олексійович | |
dc.contributor.author | Сендзік, Юлія Іванівна | |
dc.contributor.author | Брик, Степан Дмитрович | |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T14:35:58Z | |
dc.date.available | 2023-11-20T14:35:58Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.citation | У пропонованому виданні містяться тестові завдання, що мають на меті контроль рівня засвоєння теоретичного та практичного матеріалу з курсу «Картографія». Структура збірника тестових завдань, загальна кількість яких перевищує 400, представлена вступом, чотирнадцятьма розділами та вкладкою із зазначенням правильних відповідей, які охоплюють усі основні питання з курсу «Картографія» відповідно до робочої програми. Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації спеціальностей «Геодезія та землеустрій», «Науки про Землю» та «Географія». | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7903 | |
dc.description | Мета навчальної дисципліни «Картографія» - набуття студентам систематизованих картографічних знань і вироблення вмінь роботи з картографічними творами. Дисципліна знайомить з історичним та сучасним станом і тенденціями розвитку картографії як науки, галузі і виробництва у світлі існуючих теоретико-методологічних концепцій, розкриває перспективи картографічного моделювання та вказує на прикладні сторони застосування отриманих результатів шляхом формування у студентів картографічних вмінь і навичок.
Формування результатів навчання ґрунтується на визначених освітньо-професійною програмою компетентностях, при врахуванні їх сформованості залежно від освоєних раніше чи суміжно подібних дисциплін виконанні завдань з професійної діяльності згідно з кваліфікацією. | uk_UA |
dc.description.abstract | Важлива складова навчального процесу у вузі – розробка форм, способів і засобів перевірки й оцінювання результатів навчання. Одним із видів контролю при вивченні курсу «Картографія» є поточний контроль, в якому, крім виконання лабораторних та самостійних робіт, чільне місце посідає компʼютерне (аудиторне) тестування. Зокрема, у системі дистанційного навчання MOODLE можливе якісне та неупереджене оцінювання знань і навичок студентів. | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2023.132 с. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;528.91(075.8) | |
dc.subject | Картографія, геодезія, геоінформатика, картографічне зображення | uk_UA |
dc.title | КАРТОГРАФІЯ : тестові завдання | uk_UA |
dc.title.alternative | КАРТОГРАФІЯ : тестові завдання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |