Show simple item record

dc.contributor.authorГакман, Анна Вікторівна
dc.contributor.authorОсадець, Микола
dc.contributor.authorЛимаренко, Н
dc.date.accessioned2021-09-14T09:58:29Z
dc.date.available2021-09-14T09:58:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГакман, А., Осадець, М., & Лимаренко , Н. (2021). ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДІЙ ЮНИХ ВОЛЕЙБОЛІСТІВ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (6(137), 46-50. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.6(137).11uk_UA
dc.identifier.issn2311-2220
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/792
dc.description.abstractНавчання руховим діям необхідно в будь-якій діяльності. У спорті навчання має свою специфіку, суть якої полягає в тому, що основна маса нового пізнається при освоєнні різноманітних рухових дій, які виступають в формі фізичних вправ. Метою даного дослідження було розробити методику навчання рухових дій у волейболі з використанням дидактичних засад навчальної діяльності і розвиваючого навчання та перевірити її ефективність в дослідно- експериментальної роботі. Результати. Показані результати впливу розробленої методики, на вміння диференціювати свої рухові дії і на фізичну підготовленість юних волейболістів. В даному дослідженні була зроблена спроба знайти способи вирішення найважливіших завдань, що стоять перед тренером. Це навчання дітей необхідним технічним прийомам швидше і ефективніше, ніж за традиційною методикою спираючись на основні моменти теорії навчальної діяльності та розвиваючого навчання. При цьому крім безпосереднього навчання техніці в волейболі в експерименті розвивали особистість і розумові здібності дітей. Для цього учні оволоділи основами навчальної діяльності, пов'язані з умінням аналізувати досліджуваний предмет, виділяти основні і другорядні елементи і їх взаємозв'язок, контролювати їх дії, оцінювати отримані в результаті результати і способи їх досягнення. Перші заняття, в експериментальній групі, показали, що моторна щільність навчально-тренувального заняття дещо знизилася. Це сталося внаслідок затрачання більшого часу на теоретичні розмови, обговорення виникаючих питань, роботі з тренажерною моделлю і випробуванням на ній основних частин досліджуваних рухових дій. Згодом це компенсувалося більш швидким оволодінням технікою рухових дій за рахунок більшої самостійності, більшої активності на заняттях і меншою кількістю помилок.uk_UA
dc.subjectметодика навчання, технічна підготовленість, волейбол.uk_UA
dc.titleДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДІЙ ЮНИХ ВОЛЕЙБОЛІСТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record