Show simple item record

dc.contributor.authorПалагнюк, Ольга Василівна
dc.contributor.authorПалагнюк, Ольга Василівна
dc.date.accessioned2023-11-20T23:47:29Z
dc.date.available2023-11-20T23:47:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБорець Ю. В., Кухар Т. В., Палагнюк О. В. Теоретичний аналіз проблеми психологічного благополуччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю / Ю. В. Борець, Т. В. Кухар, О. В. Палагнюк // Проблеми гуманітарних наук. Психологія / ред. кол. Надія Скотна (головний редактор), Роман Хавула (редактор серії) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2023. Вип. 51. С. 19-24.uk_UA
dc.identifier.issn2312-8437
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7930
dc.descriptionМетою роботи є теоретичне дослідження проблеми психологічного благопо-луччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю. Вивчення даного феномену дозволяє досягти значного прогресу у вирішенні проблеми вибору адекватних стратегій студентів щодо збереження психічного благополуччя, підвищення якості життя та повнішої самореалізації. Термін «психологічне благополуччя» позначає стан єдності зовнішніх (об’єктивних) і внутрішніх (суб’єктивних) умов процесу формування особистості: позитивне ставлення до себе і свого минулого життя; наявність цілей і діяльності, які нада-ють життю сенс; здатність виконувати вимоги повсякденного життя; відчуття постій-ного розвитку та самореалізації; відносини з оточуючими, перейняті турботою та довірою; здатність дотримуватися своїх переконань. Ключовими зовнішніми, соціальними компонен-тами психологічного добробуту особистості є: позитивні відносини з оточуючими; авто-номність, компетентність; внутрішніми умовами процесу формування особистості є: прий-няття себе, особистісне зростання, цілі у житті.Методологія дослідження базується на методах синтезу, порівняльного аналізу та уза-гальнення теоретичних даних, представлених у психологічній літературі. Наукова новизна роботи полягає у теоретичному аналізі проблеми психологічного благополуччя та сенсожит-тєвих орієнтацій особистості в психології, а саме у студентської молоді. На підставі отри-маних даних можливе розроблення методів і засобів визначення рівня добробуту з метою вирі-шення життєвих проблем як студентської молоді так і дорослих. Матеріали дослідження можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами та виклада-чами вищих навчальних закладів І–ІV рівнів акредитації.Висновки. У результаті теоретичного аналізу встановлено, що феномен психологічного добробуту особистості розглядається як результат переживання особистістю гармонії в осо-бистому житті, пізнання особистістю власних можливостей, успіхів чи досягнень у професійній діяльності. Ключовими зовнішніми, соціальними компонентами психологічного благополуччя осо-бистості є: позитивні стосунки з іншими, автономія та компетентність; внутрішніми умовами процесу становлення особистості є: самоприйняття, особистісне зростання, цілі в життіuk_UA
dc.description.abstractМетою роботи є теоретичне дослідження проблеми психологічного благопо-луччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю. Вивчення даного феномену дозволяє досягти значного прогресу у вирішенні проблеми вибору адекватних стратегій студентів щодо збереження психічного благополуччя, підвищення якості життя та повнішої самореалізації. Термін «психологічне благополуччя» позначає стан єдності зовнішніх (об’єктивних) і внутрішніх (суб’єктивних) умов процесу формування особистості: позитивне ставлення до себе і свого минулого життя; наявність цілей і діяльності, які нада-ють життю сенс; здатність виконувати вимоги повсякденного життя; відчуття постій-ного розвитку та самореалізації; відносини з оточуючими, перейняті турботою та довірою; здатність дотримуватися своїх переконань. Ключовими зовнішніми, соціальними компонен-тами психологічного добробуту особистості є: позитивні відносини з оточуючими; авто-номність, компетентність; внутрішніми умовами процесу формування особистості є: прий-няття себе, особистісне зростання, цілі у житті.Методологія дослідження базується на методах синтезу, порівняльного аналізу та уза-гальнення теоретичних даних, представлених у психологічній літературі. Наукова новизна роботи полягає у теоретичному аналізі проблеми психологічного благополуччя та сенсожит-тєвих орієнтацій особистості в психології, а саме у студентської молоді. На підставі отри-маних даних можливе розроблення методів і засобів визначення рівня добробуту з метою вирі-шення життєвих проблем як студентської молоді так і дорослих. Матеріали дослідження можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами та виклада-чами вищих навчальних закладів І–ІV рівнів акредитації.Висновки. У результаті теоретичного аналізу встановлено, що феномен психологічного добробуту особистості розглядається як результат переживання особистістю гармонії в осо-бистому житті, пізнання особистістю власних можливостей, успіхів чи досягнень у професійній діяльності. Ключовими зовнішніми, соціальними компонентами психологічного благополуччя осо-бистості є: позитивні стосунки з іншими, автономія та компетентність; внутрішніми умовами процесу становлення особистості є: самоприйняття, особистісне зростання, цілі в життіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectблагополуччя, гармонія, дисгармонія, само прийняття, смисложиттєві орієнтації, соціалізація, асоціація, корпорація, фрустраційні ситуації.uk_UA
dc.titleТеоретичний аналіз проблеми психологічного благополуччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілюuk_UA
dc.title.alternativeПроблеми гуманітарних наук. Психологіяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record