Показати скорочений опис матеріалу
Теоретичний аналіз проблеми психологічного благополуччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю
dc.contributor.author | Палагнюк, Ольга Василівна | |
dc.contributor.author | Палагнюк, Ольга Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T23:47:29Z | |
dc.date.available | 2023-11-20T23:47:29Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Борець Ю. В., Кухар Т. В., Палагнюк О. В. Теоретичний аналіз проблеми психологічного благополуччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю / Ю. В. Борець, Т. В. Кухар, О. В. Палагнюк // Проблеми гуманітарних наук. Психологія / ред. кол. Надія Скотна (головний редактор), Роман Хавула (редактор серії) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2023. Вип. 51. С. 19-24. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2312-8437 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7930 | |
dc.description | Метою роботи є теоретичне дослідження проблеми психологічного благопо-луччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю. Вивчення даного феномену дозволяє досягти значного прогресу у вирішенні проблеми вибору адекватних стратегій студентів щодо збереження психічного благополуччя, підвищення якості життя та повнішої самореалізації. Термін «психологічне благополуччя» позначає стан єдності зовнішніх (об’єктивних) і внутрішніх (суб’єктивних) умов процесу формування особистості: позитивне ставлення до себе і свого минулого життя; наявність цілей і діяльності, які нада-ють життю сенс; здатність виконувати вимоги повсякденного життя; відчуття постій-ного розвитку та самореалізації; відносини з оточуючими, перейняті турботою та довірою; здатність дотримуватися своїх переконань. Ключовими зовнішніми, соціальними компонен-тами психологічного добробуту особистості є: позитивні відносини з оточуючими; авто-номність, компетентність; внутрішніми умовами процесу формування особистості є: прий-няття себе, особистісне зростання, цілі у житті.Методологія дослідження базується на методах синтезу, порівняльного аналізу та уза-гальнення теоретичних даних, представлених у психологічній літературі. Наукова новизна роботи полягає у теоретичному аналізі проблеми психологічного благополуччя та сенсожит-тєвих орієнтацій особистості в психології, а саме у студентської молоді. На підставі отри-маних даних можливе розроблення методів і засобів визначення рівня добробуту з метою вирі-шення життєвих проблем як студентської молоді так і дорослих. Матеріали дослідження можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами та виклада-чами вищих навчальних закладів І–ІV рівнів акредитації.Висновки. У результаті теоретичного аналізу встановлено, що феномен психологічного добробуту особистості розглядається як результат переживання особистістю гармонії в осо-бистому житті, пізнання особистістю власних можливостей, успіхів чи досягнень у професійній діяльності. Ключовими зовнішніми, соціальними компонентами психологічного благополуччя осо-бистості є: позитивні стосунки з іншими, автономія та компетентність; внутрішніми умовами процесу становлення особистості є: самоприйняття, особистісне зростання, цілі в житті | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою роботи є теоретичне дослідження проблеми психологічного благопо-луччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю. Вивчення даного феномену дозволяє досягти значного прогресу у вирішенні проблеми вибору адекватних стратегій студентів щодо збереження психічного благополуччя, підвищення якості життя та повнішої самореалізації. Термін «психологічне благополуччя» позначає стан єдності зовнішніх (об’єктивних) і внутрішніх (суб’єктивних) умов процесу формування особистості: позитивне ставлення до себе і свого минулого життя; наявність цілей і діяльності, які нада-ють життю сенс; здатність виконувати вимоги повсякденного життя; відчуття постій-ного розвитку та самореалізації; відносини з оточуючими, перейняті турботою та довірою; здатність дотримуватися своїх переконань. Ключовими зовнішніми, соціальними компонен-тами психологічного добробуту особистості є: позитивні відносини з оточуючими; авто-номність, компетентність; внутрішніми умовами процесу формування особистості є: прий-няття себе, особистісне зростання, цілі у житті.Методологія дослідження базується на методах синтезу, порівняльного аналізу та уза-гальнення теоретичних даних, представлених у психологічній літературі. Наукова новизна роботи полягає у теоретичному аналізі проблеми психологічного благополуччя та сенсожит-тєвих орієнтацій особистості в психології, а саме у студентської молоді. На підставі отри-маних даних можливе розроблення методів і засобів визначення рівня добробуту з метою вирі-шення життєвих проблем як студентської молоді так і дорослих. Матеріали дослідження можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами та виклада-чами вищих навчальних закладів І–ІV рівнів акредитації.Висновки. У результаті теоретичного аналізу встановлено, що феномен психологічного добробуту особистості розглядається як результат переживання особистістю гармонії в осо-бистому житті, пізнання особистістю власних можливостей, успіхів чи досягнень у професійній діяльності. Ключовими зовнішніми, соціальними компонентами психологічного благополуччя осо-бистості є: позитивні стосунки з іншими, автономія та компетентність; внутрішніми умовами процесу становлення особистості є: самоприйняття, особистісне зростання, цілі в житті | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | благополуччя, гармонія, дисгармонія, само прийняття, смисложиттєві орієнтації, соціалізація, асоціація, корпорація, фрустраційні ситуації. | uk_UA |
dc.title | Теоретичний аналіз проблеми психологічного благополуччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю | uk_UA |
dc.title.alternative | Проблеми гуманітарних наук. Психологія | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету