Показати скорочений опис матеріалу
Methodological features of the use of intersctive methods in conducting lessons and assessing students’ knowledge of mathematics in high school. IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Математика та інформатика в науці й освіті: виклики сучасності», присвячена 90-річчю кафедри математики та інформатики (Вінниця, 25-26 травня 2023 року): збірник тез [Електронний ресурс]. Вінниця: ВНТУ, 2023. С. 244-246. (Науковий керівник – Боднарук С.Б.)
dc.contributor.author | Венгрин, Юлія Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T18:37:11Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T18:37:11Z | |
dc.date.issued | 2023-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-947-0 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7999 | |
dc.description.abstract | Methodological features of the use of interactive methods in mathematics lessons in the high school of the Academy of Sciences were considered. The possibility of evaluating students' knowledge of mathematics using interactive teaching methods has been developed. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра алгебри та інформатики | uk_UA |
dc.publisher | IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Математика та інформатика в науці й освіті: виклики сучасності», присвячена 90-річчю кафедри математики та інформатики (Вінниця, 25-26 травня 2023 року): збірник тез [Електронний ресурс]. Вінниця: ВНТУ, 2023. С. 244-246. | uk_UA |
dc.title | Methodological features of the use of intersctive methods in conducting lessons and assessing students’ knowledge of mathematics in high school. IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Математика та інформатика в науці й освіті: виклики сучасності», присвячена 90-річчю кафедри математики та інформатики (Вінниця, 25-26 травня 2023 року): збірник тез [Електронний ресурс]. Вінниця: ВНТУ, 2023. С. 244-246. (Науковий керівник – Боднарук С.Б.) | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету