Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorTsyntar, Natalia
dc.date.accessioned2023-11-23T12:01:56Z
dc.date.available2023-11-23T12:01:56Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.issnISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8090
dc.description.abstractУ статті здійснено когнітивно-компаративний аналіз репрезентації емотивності в англійських творах ХХІ ст. з урахуванням гендеру наратора. Було проведено когнітивне дослідження емотивності за аксіологічним розмежуванням емоцій (позитивні, негативні, амбівалентні). Всі емоційні концепти, вилучені з досліджуваних художніх творів ХХІ ст. методом семантико-когнітивного аналізу, утворюють концептосистему емотивності маскулінно та фемінінно детермінованих структур, які в свою чергу розподідені на три домени: 1) «негативні емоції», що містять 50 емоційних концептів; 2) «позитивні емоції», що містять 26 емоційні концепти; 3) «амбівалентні емоції» (водночас і позитивні, і негативні), що містять 11 емоційних концептів. Проведений аналіз вибірки творів ХХІ ст. ще раз довів факт превалювання мовних засобів для відтворення негативних емоцій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 66. Том 3.;
dc.subjectconceptosphere, concept system, conceptual domain, emotionality, negative emotions, positive emotions, ambivalent emotions.uk_UA
dc.titleКогнітивний аналіз репрезентації емотивності англійських творів ХХІ століття.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу