dc.contributor.author | Byrka, Marian | |
dc.date.accessioned | 2023-11-23T14:47:47Z | |
dc.date.available | 2023-11-23T14:47:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бирка М.Ф. Концептуальні засади створення безпечного цифрового освітнього середовища. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: зб. наук. стат. / За заг. ред. Г. Л. Єфремова. Суми, 2023. С. 363-367. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8099 | |
dc.description.abstract | Автор піднімає питання щодо створення безпечного цифрового середовища у закладі загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на двох основних факторах, що впливають на цифрову безпеку учнів – технологічному та людському. Основними аспектами реалізації технологічного фактору визначено: безпеку та надійність пристроїв, цифрову політику, фільтрацію та моніторинг, онлайн-репутацію, цифровий слід та безпеку професійної комунікації. Людський фактор передбачає врахування рівня знань та інформованості усіх учасників освітнього процесу, їх установок та уявлення про поведінку в Інтернеті, а також формування довіри між вчителем та учнем. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Матеріали VІІ Усеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» (30 травня 2023 року, м. Суми) | uk_UA |
dc.subject | цифрове освітнє середовище; цифрова політика; онлайн-репутація; цифровий слід; безпека професійної комунікації | uk_UA |
dc.title | Концептуальні засади створення безпечного цифрового освітнього середовища | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |