Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorByrka, Marian
dc.date.accessioned2023-11-23T14:47:47Z
dc.date.available2023-11-23T14:47:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБирка М.Ф. Концептуальні засади створення безпечного цифрового освітнього середовища. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: зб. наук. стат. / За заг. ред. Г. Л. Єфремова. Суми, 2023. С. 363-367.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8099
dc.description.abstractАвтор піднімає питання щодо створення безпечного цифрового середовища у закладі загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на двох основних факторах, що впливають на цифрову безпеку учнів – технологічному та людському. Основними аспектами реалізації технологічного фактору визначено: безпеку та надійність пристроїв, цифрову політику, фільтрацію та моніторинг, онлайн-репутацію, цифровий слід та безпеку професійної комунікації. Людський фактор передбачає врахування рівня знань та інформованості усіх учасників освітнього процесу, їх установок та уявлення про поведінку в Інтернеті, а також формування довіри між вчителем та учнем.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМатеріали VІІ Усеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» (30 травня 2023 року, м. Суми)uk_UA
dc.subjectцифрове освітнє середовище; цифрова політика; онлайн-репутація; цифровий слід; безпека професійної комунікаціїuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади створення безпечного цифрового освітнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу