dc.contributor.author | Luchko, Volodymyr | |
dc.contributor.author | Luchko, Victoria | |
dc.date.accessioned | 2023-11-26T21:30:35Z | |
dc.date.available | 2023-11-26T21:30:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лучко В.М., Лучко В.С. (2023) Методичні рекомендації по використанню платформ при змішаному та дистанційному навчанні. “Перспективи та інновації науки (Серія “Педагогіка”, Серія “Психологія”, Серія “Медицина”)”: журнал. № 9(27) С. 269-280. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-9(27) | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4952 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8252 | |
dc.description.abstract | Суспільство вступило у період всесвітньої інформатизації. Почалося масове використання різних електронних обчислювальних машин у сфері безпосереднього виробництва. Для вирішення складних як теоретичних, так і практичних задач, які виникають при діяльності людини у різних галузях науки, техніки та виробництва ставлять за мету звільнення людини від надмірного навантаження дає великий ефект використання обчислювальної техніки за умови достатнього програмного забезпечення й його ефективного використання. Учні та студенти все частіше користуються у повсякденному житті мобільними телефонами, планшетами та іншими ґаджетами, головне призначення яких на сьогоднішній день для них полягає у розвагах та іграх, причому можливості у використанні цих ґаджетів набагато ширші. Тому перед кожним педагогом загальної середньої та вищої освіти постає завдання забезпечити навчально-виховний процес якісними електронними засобами навчання, не лише які можна використовувати на комп’ютерах, а й для всіх інших сучасних пристроїв, які можна було б використовувати для навчального процесу як у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах, не залежно в якому місці, чи в громадському чи вдома перебуває учасник освітнього процесу. Ось чому одним із актуальних питань залишається ефективне використання ресурсів мережі Інтернет у навчальному процесі. Новітні технології, такі як віртуальні, веб, хмарні допомагають змінити підхід до вибору навчального середовища, а також зробити освіту (чи то вищу, чи то загальну середню) більш доступною. Для будь-якого навчання комунікація є невід'ємним складником педагогічного процесу. Від рівня комунікації залежить її ефективність, а дистанційне навчання тут не виняток. Очевидною потребою дистанційного навчання та роботи стало проведення синхронних сесій відеозв'язку.Під час карантину ми не зустрічаємося ані в аудиторіях, ані в семінарських кімнатах, тож чи не єдиною нагодою поспілкуватися “ наживо” в умовах реального часу випадає час навчальної зустрічі на вебінарі.Існує багато технологій і програм, які можна використовувати для проведення онлайн – зустрічей і віддаленої роботи через Інтернет. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Диференціальних рівнянь | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки | uk_UA |
dc.subject | змішане та дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | платформи організації відеоуроків та відеоконференцій | uk_UA |
dc.subject | Google Meet | uk_UA |
dc.subject | Zoom | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ВИКОРИСТАННЮ ПЛАТФОРМ ПРИ ЗМІШАНОМУ ТА ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | uk_UA |
dc.title.alternative | METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR USING PLATFORMS IN MIXED AND DISTANCE EDUCATION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |