dc.contributor.author | Дудіцька, Світлана | |
dc.contributor.author | Гуліна, Лариса | |
dc.date.accessioned | 2023-11-29T16:08:46Z | |
dc.date.available | 2023-11-29T16:08:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8360 | |
dc.description.abstract | Заходи щодо удосконалення діяльності у сфері збереження та зміцнення здоров ’я школярів
надзвичайно важливі для системи освіти вони відображають найрізноманітніші потреби, серед яких
істотне місце відводиться соціально-психологічній потребі у збереженні здоров ’я. Необхідність розробки відповідних навчально-методичних посібників та методичних вказівок для вчителів з формування
культури здоров’я на основі самостійного виконання фізкультурно-оздоровчих та спортивно-оздоровчих
вправ з метою підвищення рівня здоров ’я учнів початкових класів є актуальною, оскільки це сприяє
реалізації державного стандарту та підвищенню якості викладання предмета “Фізична культура".
Важливою потребою суспільства у формуванні здорових, фізично та психічно розвинених школярів,
самостійно орінуючих у знаннях та вміннях використовувати творчість у використанні фізкультурнооздоровчих вправ, вміння у формуванні культури здоров’я визначає актуальність нашої теми.
Результати. Нами було визначено, що формування навичок та умінь самостійного виконання
фізичних вправ у домашніх завданнях та у вправах, спрямованих на підтримку та розвиток рухових
якостей молодших школярів мало істотний вплив на підвищення рухової активності. Формування творчого та самостійного підходу школяра у проектуванні фізкультурно-оздоровчих та спортивно-оздоровчих вправ, що дозволило підвищувати рухову активність; позитивно впливали на розумові здібності,
рівень здоров’я, фізичну підготовленість функціональні можливості організму учнів початкових класів і
зрештою сприяли формуванню культури здоров ’я. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | формування культури здоров’я, рухова активність, фізкультурно-оздоровчі вправи, самостійне виконання вправ, фізична працездатність, формування навичок та вмінь, молодші школярі, розвиток рухових якостей, функціональні можливості організму. | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |