Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБучко, Жанна Іванівна
dc.date.accessioned2021-09-21T14:14:30Z
dc.date.available2021-09-21T14:14:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБучко Ж.І. Концепція бренду Буковинсько-Бессарабського регіону / Ж.І. Бучко // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : [Електронне видання] : Зб. матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конф. (Львів, 20 лютого 2020 р.) / Міністерство освіти і науки України, Львівський інститут економіки і туризму. − Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 93-96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/838
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвів : ЛІЕТuk_UA
dc.subjectТуристичний брендинг; транскордонний проект; Буковинсько-Бессарабський регіонuk_UA
dc.titleКонцепція бренду Буковинсько-Бессарабського регіонуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу